کد خبر : 1830803 | 05 تیر 1401 ساعت 14:48 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

چشم حریف آسیایی شاگردان نکونام به ۴ تیم

تکلیف بقا یا سقوط الفیصلی در لیگ حرفه‌ای عربستان فردا مشخص می‌شود.

چشم حریف آسیایی شاگردان نکونام به ۴ تیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ حرفه‌ای عربستان در حالی فردا شب(دوشنبه) با انجام هشت مسابقه همزمان به پایان می‌رسد که هنوز تکلیف تیم قهرمان و دو تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص نیست و در این بین، نام حریف آسیایی فولاد ایران هم دیده می‌شود.

الفیصلی عربستان که باید روز چهاردهم بهمن‌ماه در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد ایران و شاگردان جواد نکونام قرار بگیرد، فردا دیدار حساس و دشواری برابر الهلال، قهرمان سابق آسیا و صدرنشین حال حاضر لیگ عربستان دارد که بعید است بتواند از این دیدار امتیاز بگیرد.

تیم فوتبال الفیصلی پس از سه هفته ناکامی، در دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی مقابل الطاعی شد و به رده یازدهم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کرد و سه پله از منطقه خطر(جایگاه چهاردهم) فاصله گرفت، اما ممکن است آنها در صورت باخت مقابل الهلال در بازی فردا شب حتی تا رتبه پانزدهم پایین بیایند!

در حال حاضر چهار تیم(الراعد، الباطن، الاهلی و الاتفاق) پایین‌تر از الفیصلی در جدول لیگ حرفه‌ای عربستان هستند که هیچ‌کدام از آنها فردا شب بازی مستقیم با یکدیگر ندارند و از این شانس برخوردار هستند تا در صورت پیروزی در هفته پایانی فصل، در سطح اول فوتبال عربستان بمانند ولی باخت یا تساوی دو تیم از این چهار تیم، می‌تواند بقای حریف آسیایی فولاد را قطعی کند.

در صورتی که الفیصلی در دیدار فردا شب برابر الهلال، مدعی اصلی قهرمانی شکست بخورد و سه تیم پایین‌تر از آنها نتیجه بگیرند، آن‌وقت حریف آسیایی فولاد ایران به‌عنوان یک تیم دسته دومی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کند که در نوع خود عجیب و نادر است!

دیدگاه‌ها