کد خبر : 1830842 | 05 تیر 1401 ساعت 17:53 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

قطر در رویای بازی هشتاد هزار نفری

در فاصله ۱۵۰ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲، قطر آماده میزبانی از مسابقات است.

قطر در رویای بازی هشتاد هزار نفری

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال قطر با انتشار تصویری با حضور همام امین، اسماعیل محمد، عبدالعزیز حاتم و اکرم عفیف اعلام کرد تنها ۱۵۰ روز تا سوت آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ فرصت باقی است؛ این در حالی است که این رقابت ها برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و به میزبانی یک کشور عربی برگزار می‌شود.

آماده‌سازی شرایط میزبانی در کشور قطر در مراحل پایانی خود قرار دارد و در‌ حال حاضر آمادگی هشت استادیوم بین المللی خلیفه، الجنوب، شهر آموزش، احمد بن علی، الثومه، 974، البیت و لوسیل برای میزبانی از دیدارهای جام جهانی اعلام شده است.

1723500

در این مدت مسابقات زیادی از‌ جمله دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه های جهان و جام کشور های عربی در این استادیوم ها انجام شده است.‌ در این بین تنها استادیوم لوسیل که ظرفیت ۸۰ هزار تماشاگر را دارد در‌ مسابقات مورد استفاده قرار نگرفته و قرار است مسابقات فینال در این ورزشگاه برگزار شود.

همچنین تخمین زده می‌شود که تعداد تماشاگرانی که برای این مسابقه به قطر سفر خواهند کرد، بی سابقه و استثنایی خواهد بود.

در همین راستا تیم ملی قطر نیز که در گروه A جام جهانی با تیم های اکوادور، سنگال و هلند دیدار خواهد کرد، با انگیزه بالا برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات را دنبال می‌کند و تلاش دارد تا با برگزاری بازی های دوستانه و امتحان کردن سبک های مختلف فوتبال، با تجربه بالا وارد مسابقات شود.

دیدگاه‌ها