کد خبر : 1830906 | 05 تیر 1401 ساعت 23:41 | 94.9K بازدید | 9 دیدگاه

شوخی سوارز با مسی؛ خوابت می‌آد بابایی؟(عکس)

عکسی که لوئیس سوارز از لیونل مسی، هم‌تیمی سابقش در حال خواب گرفته و با او شوخی کرده، خبرساز شد.

شوخی سوارز با مسی؛ خوابت می‌آد بابایی؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شوخی بین دوستان قدیمی در حالت عادی اتفاقی خبرساز نیست اما اگر یک پای این شوخی، ستاره بزرگی مثل لیونل مسی باشد، شوخی‌های دوستان او با ابرستاره آرژانتینی به سرعت خبرساز خواهد شد. ساعاتی پیش، استوری اینستاگرامی لوئیس سوارز، که عکسی از لیونل مسی در حال خواب بود به سرعت در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

سوارز عکسی را از لیونل مسی که غرق خواب بود؛ منتشر کرده و خطاب به او نوشت:" خوابت می‌آد بابایی؟". سوارز در ادامه شوخی با مسی، با منتشر کردن ساعت گرفتن عکس، 6:09 بعد از ظهر، به مخاطبان خود یادآور شد که ستاره آرژانتینی عجیب‌ترین ساعت را برای خوابیدن انتخاب کرده.

1723564

فرصت عکس گرفتن از خواب لیونل مسی به این خاطر برای سوارز پیش آمده که این دو در حال حاضر به‌همراه همسران خود تعطیلات را در جزیره ایبیزای اسپانیا می‌گذرانند.

لوئیس سوارز و لیونل مسی، از زمانی که در بارسلونا همبازی بودند تا امروز دوستانی صمیمی هستند. سوارز و مسی هر ساله در شروع تابستان با خانواده‌هایشان به تعطیلات رفته و چند هفته را در کنار هم سپری می‌کنند. این دو امسال هم به سنت سال‌های اخیر، یک قایق تفریحی اجاره کردند تا تعطیلات را در دریای مدیترانه سپری کنند.

خانواده‌های سوارز و مسی روز جمعه تولد سی و پنج سالگی لئو را جشن گرفتند. البته چند نفر از بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای شرکت در جشن تولد مسی دعوت شده بودند تا به او و سوارز ملحق شوند.

دیدگاه‌ها