کد خبر : 1830939 | 06 تیر 1401 ساعت 11:14 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

امضای تفاهم‌نامه همکاری پیکان و گازالجنوب عراق

مدیرعامل باشگاه پیکان با دعوت رسمی باشگاه والیبال گازالجنوب عراق در نشستی با مدیران ارشد این باشگاه در بصره شرکت کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری پیکان و گازالجنوب عراق

به گزارش "ورزش سه"، امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان با درخواست جمیل عزیز رئیس فدراسیون والیبال عراق و همچنین باشگاه گازالجنوب این کشور سفری به بصره داشت و در نشستی صمیمی با رئیس فدراسیون والیبال عراق و مدیران شرکت نفت گاز الجنوب عراق و همچنین مدیران باشگاه این شرکت، در مورد توسعه همکاری‌های آینده رایزنی کردند.
این نشست با هدف توسعه همکاری‌های ورزشی و انتقال دانش و تجربیات باشگاه پیکان به‌عنوان پرافتخارترین باشگاه والیبال آسیا انجام شد. همچنین یک تفاهم نامه دوجانبه نیز میان دو باشگاه به امضای مدیران رسید.
عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان در این جلسه از عراق به‌عنوان کشور دوست و برادر یاد کرد و ظرفیت‌های قابل بهبود در ساختار ورزشی این کشور را قابل توجه توصیف کرد. او همچنین گفت: «باشگاه پیکان به‌سبب داشتن زیرساخت‌های ورزشی استاندارد و عقد تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه والیبال میلانو ایتالیا و تاسیس آکادمی پیکان-میلانو در راستای کمک به ورزش عراق از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.»
حمزه عبدالله ناصر، مدیرکل توسعه نفت و گاز وزارت نفت و مدیرعامل شرکت گاز الجنوب عراق هم در این نشست ابراز امیدواری کرد: «انشاالله بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد همکاری‌های گسترده با باشگاه پیکان ‌باشیم.»

دیدگاه‌ها