کد خبر : 1831068 | 07 تیر 1401 ساعت 09:18 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

پایان‌ کار زودهنگام باشگاه اصفهانی در لیگ برتر والیبال؛

اختصاصی؛ واگذاری امتیاز سپاهان به یک تیم مازندرانی

باشگاه سپاهان امتیاز تیم والیبال خود را به یک باشگاه مازندرانی واگذار کرده است.

اختصاصی؛ واگذاری امتیاز سپاهان به یک تیم مازندرانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب ستاره های والیبال ایران مثل فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور و مهدی مرندی انتظار می رفت که سپاهان شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشد. آن ها حتی دور مقدماتی را هم با صدرنشینی به پایان رساندند اما در مرحله حذفی شرایط تغییر کرد.

در حقیقت سپاهان نتوانست در مرحله نیم نهایی از سد محکم پیکان عبور کند و با شکست برابر این تیم از صعود به مسابقه پایانی لیگ برتر والیبال باز ماند؛ اتفاقی که با توجه به سرمایه گذاری قابل توجه باشگاه اصفهانی یک ناکامی بزرگ برای آن‌ها به حساب می‌آمد.

نهایتا چندی پیش بود که باشگاه سپاهان رسما اعلام کرد که‌ در فصل جدید تیمی در سطح اول والیبال ایران نخواهد داشت تا کار آن‌ها در لیگ برتر خیلی زود به پایان برسد. البته سپاهان قرار است با نگاهی متفاوت و با استفاده از بازیکنان جوان در فصل آینده رقابت‌های لیگ یک‌ کشور حضور داشته باشد.

در همین راستا اخبار تازه ای از باشگاه سپاهان به گوش می‌رسد. پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که کارهای واگذرای امتیاز سپاهان در لیگ برتر والیبال به یک باشگاه مازندارانی انجام شده ‌و همه چیز در این رابطه قطعی است. البته هنوز نام باشگاه مازندرانی فاش نشده اما مشخصا باید این موضوع را قطعی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها