کد خبر : 1831315 | 08 تیر 1401 ساعت 18:26 | 67.7K بازدید | 26 دیدگاه

زننده گل‌های خاطره‌انگیز در مسیر طارمی و علیپور

پیشنهاد 500هزار یورویی چاوز برای جذب مهدی عبدی

زننده خاطره‌انگیزترین گل‌های پرسپولیس با پیشنهاد جالبی از لیگ پرتغال برای حضور در تیم چاوز مواجه شده است.

پیشنهاد 500هزار یورویی چاوز برای جذب مهدی عبدی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که فصل گذشته را با ثبت هفت گل زده به پایان رساند، اکنون با پیشنهاد رسمی باشگاه چاوز پرتغال برای حضور در لیگ این کشور مواجه شده و احتمالا هفته آینده طی جلسه‌ای در باشگاه در خصوص این موضوع مذاکره خواهد شد.

عبدی که تنها گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و به جز آن گل خاطره انگیز، گل صعود به فینال و همچنین دربی را به نام خود کرده است، با پیشنهاد حضور قرضی در باشگاه چاوز پرتغال که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است، همراه شده و هنوز پاسخی در این خصوص نداده و همه چیز را منوط به مذاکرات دو باشگاه کرده است.

با این حال طی مذاکرات صورت گرفته، پیشنهاد باشگاه پرتغالی به این شکل ارسال شده است؛ این باشگاه قصد دارد در سال اول بدون پرداخت مبلغی مهدی عبدی را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد. آنها برای دائمی کردن این قرارداد برای سال دوم اینطور اعلام کرده اند که حاضر هستند مبلغ 500هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند.

در شرایطی که پیش از این مهدی طارمی و علی علیپور به عنوان آقای گل های اسبق پرسپولیس راهی لیگ پرتغال شده اند و عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد مهدی عبدی هم بی میل نباشد شانس خود را برای لژیونر شدن در این کشور امتحان کند.

با این حال اصلی ترین مشکل در مسیر این انتقال احتمالی این است که باشگاه پرسپولیس هنوز موفق نشده مهاجمی را به خدمت بگیرد و به شدت بابت این موضوع دچار دردسر شده است. آنها در حال حاضر با توجه به جدایی قطعی مهدی مهدی خانی و مصدومیت عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار دارند و این در حالیست که قصد داشتند کاسیانو را از لیگ پرتغال و گادوین منشا را نیز از مس رفسنجان برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرند. با این حال با روند مذاکراتی مثبتی که مس رفسنجان با گادوین منشا دنبال کرده، گفته می‌شود پروسه تمدید قرارداد این مهاجم نیجریه ای و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با نارنجی پوشان مثبت پیش رفته و به زودی شرایط برای تمدید نهایی فراهم خواهد شد.

باید دید در این شرایط باشگاه پرسپولیس اجازه جدایی مهدی عبدی را به مقصد لیگ پرتغال و باشگاه چاوز را خواهد داد تا فصل آینده بابت این انتقال 500 هزار یورو آورده داشته باشد یا تصمیم دیگری در این زمینه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها