کد خبر : 1831332 | 08 تیر 1401 ساعت 19:56 | 88.7K بازدید | 25 دیدگاه

هایجک بزرگ بارسلونا؛ ستاره برزیلی در راه نوکمپ!

به نظر می رسد بارسلونا موفق به جذب رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد شده است.

هایجک بزرگ بارسلونا؛ ستاره برزیلی در راه نوکمپ!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رافینیا در فصل گذشته در ترکیب لیدز در لیگ برتر باعث شد تیم های بزرگی از جمله چلسی، بارسلونا و بایرن مونیخ برای خرید این ستاره جوان اقدام کنند. در روزهای اخیر اخباری در مورد توافق مدیران دو باشگاه لیدز و چلسی برای انتقال رافینیا به استمفوردبریج مطرح شده و به نظر می رسید آینده این بازیکن در لندن رقم خواهد خورد. اما بارسلونا دست به کاری بزرگی زده و در آستانه بهم زدن این توافق و جذب رافینیا در فصل تابستان امسال است.

1724016

نشریه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد دکو و رافینیا هر دو می خواهند آینده این ستاره برزیلی در باشگاه بارسلونا رقم بخورد. در ساعات اخیر دکو در تلاش بوده که توافق با چلسی را از بین برده و کاری کند موکلش فصل بعد در استادیوم نوکمپ بازی کند. ستاره سابق فوتبال پرتغال در حال حاضر در حال مذاکره با مدیران لیدز بوده تا کاری کند رافینیا پیشنهاد چلسی را رد کرده و بتواند به بارسلونا بپیوندد.

دیدار اخیر دکو با مدیران بارسلونا می تواند شرایط رافینیا را با وجود توافق چلسی و لیدز تغییر دهد. شرایط مالی باشگاه محبوب اسپانیایی در روزهای اخیر بهتر شده و خوان لاپورتا قصد دارد با ربودن ستاره مورد نظر چلسی، شرایط این باشگاه منفعل در بازار تابستانی را بهبود بخشد. بعد از نهایی شدن انتقال رافینیا، بارسلونا احتمالا برای جذب رابرت لواندوفسکی اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها