کد خبر : 1831390 | 09 تیر 1401 ساعت 12:05 | 19.6K بازدید | 10 دیدگاه

علاوه‌بر شاهرودی؛ امامی‌فر هم به نساجی نمی‌آید

علاوه بر حضور رضا شاهرودی، حضور علیرضا امامی‌فر هم در کادر فنی تیم نساجی منتفی شد. دو مربی‌ای که ‌از سوی حمید مطهری به باشگاه نساجی برای حضور در کادر فنی معرفی شدند.

علاوه‌بر شاهرودی؛ امامی‌فر هم به نساجی نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرینات تیم نساجی به‌منظور آماده سازی برای حضور در فصل جدید بازی‌ها در استادیوم کارگران آغاز شد و تنها نوشادی به‌عنوان مربی بدنساز و جواد منافی به‌عنوان کمک در استادیوم کارگران حاضر شدند. البته هاروت آبراهامیان هم‌چنان به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی تیم نساجی فعالیت خواهد کرد و غیبت او به‌خاطر حضور در ارمنستان بود. او قرار است تا پایان هفته جاری به تهران باز گردد و تمرین دروازه‌بان‌های تیم را بر عهده بگیرد.

قرار است در روزهای آتی دو مربی جدید از سوی حمید مطهری برای حضور در کادر فنی تیم نساجی به باشگاه معرفی شود. اسماعیل اسماعیلی که در هفته‌های پایانی هدایت گر تیم نساجی به جای ساکت الهامی بود به‌عنوان سرپرست در کادر فنی جدید حضور خواهد داشت اما به نظر می‌رسد خروج علی شیخ الاسلامی و علی جانملکی به‌عنوان کمک و حمید حسن‌زاده به‌عنوان مربی بدنساز از کادر فنی تیم نساجی قطعی شده است و حمید مطهری با کادری کاملا جدید تیم نساجی را در فصل جدید بازی‌ها هدایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها