کد خبر : 1831482 | 10 تیر 1401 ساعت 10:59 | 23.4K بازدید | 10 دیدگاه

توافق نهایی؛ پوچ بالاخره از PSG جدا می‌شود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، برای جدایی از این تیم با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

توافق نهایی؛ پوچ بالاخره از PSG جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی پوچتینو از پی اس جی در هفته‌های اخیر بارها مطرح شده و کار او روی نیمکت پارک دو پرنس تمام شده به نظر می‌رسید.
رسانه‌های فرانسوی پیش از این مدعی شده بودند که تصمیم نهایی درباره اخراج این مربی آرژانتینی گرفته شده و مدیران این باشگاه در انتظار تعیین نهایی سرمربی بعدی و توافق نهایی با او هستند تا خبر برکناری را به صورت رسمی اعلام کنند. 
با این حال گفته می‌شد بندی در قرارداد این مربی وجود دارد که در صورت اخراج او، پی اس جی باید مبلغ 15 میلیون یورو به عنوان غرامت پرداخت کند و همین کار را سخت کرده بود. 
حالا روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرده که پس از 15 روز مذاکره مداوم بین نمایندگان پوچتینو و مدیران پاری سن ژرمن، بالاخره توافق نهایی برای ترک این باشگاه توسط این مربی به دست آمده است. 

1674121


پوچتینو و دیگر اعضای کادر فنی‌اش تا تابستان 2023 با پی اس جی قرارداد داشتند اما حالا قصد دارند یک سال زودتر با فسخ قراردادشان از این تیم جدا شوند. 
در حالی که گفته می‌شد مبلغ غرامت در نظر گرفته شده در این قرارداد 15 میلیون یورو است اما مدیران پی اس جی موفق شند با مذاکراتی که انجام دادند این مبلغ را به 10 میلیون یورو کاهش دهند و حالا انتظار می‌رود که این باشگاه به زودی قطع همکاری با این مربی را به صورت رسمی اعلام کند. 
پوچتینو 544 روز هدایت پی اس جی را برعهده داشت و در طی این مدت موفق شد در 84 بازی 56 پیروزی، 13 تساوی و 15 شکست را در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها