کد خبر : 1831677 | 11 تیر 1401 ساعت 18:37 | 22.8K بازدید | 13 دیدگاه

طعنه جدید ستاره جدید دورتموند به بایرن مونیخ

نیکلاس سوله، مدافع جدید دورتموند باز هم به رفتار مدیران بایرن مونیخ، باشگاه سابق خود طعنه زده است.

طعنه جدید ستاره جدید دورتموند به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله، مدافع آلمانی و جوان بایرن مونیخ در پایان فصل گذشته با این تیم به اتمام رسید و عدم تلاش مدیران این باشگاه در نهایت باعث شد نیکلاس سوله بایرن مونیخ را ترک کند. در حالی‌که شایعات حاکی از انتقال این مدافع فیزیکی به لیگ برتر و باشگاه چلسی بود، دورتموند پیش از پایان فصل با نیکلاس سوله به توافق رسیده و این بازیکن را جذب کرد.

1724528

نشریات آلمانی بارها مدعی شدند این مدافع آلمانی خواهان ماندن در بایرن مونیخ بوده، اما حسن صالح حمیدزیچ تمایلی به تمدید قرارداد با نیکلاس سوله نشان نداده و در نهایت او چاره‌ای جز جدایی آن‌هم با دلخوری نداشته است. حالا نیکلاس سوله در مصاحبه‌ای با طعنه به مدیران بایرن مونیخ مدعی شد در گذشته به اندازه کافی به او احترام نمی‌گذاشتند، اما مدیران دورتموند در طول مذاکرات رفتار خوبی با این ستاره بلندقامت داشته‌اند.

نیکلاس سوله در این‌رابطه گفت: "در طول دوران ورزشی‌ام و علی‌رغم تمام موفقیت‌هایی که در این مدت به آن دست یافته‌ام، همیشه فکر می‌کنم آنقدری که سزاوارش هستم، به من احترام گذاشته نشده است. اما در طول مذاکرات با مدیران دورتموند برای انتقال به این تیم، آنها بلافاصله این احترام را به شیوه‌ای بسیار خوب به من نشان دادند."

دیدگاه‌ها