کد خبر : 1831707 | 11 تیر 1401 ساعت 20:59 | 9.9K بازدید | 6 دیدگاه

داوید دخیا: هواداران از تیم تن‌هاخ لذت خواهند برد

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد مدعی شد که بازیکنان زیر نظر اریک تن هاگ از اردوی پیش فصل لذت می‌برند.

داوید دخیا: هواداران از تیم تن‌هاخ لذت خواهند برد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و جدید منچستریونایتد برای اولین‌بار در روز دوشنبه در تمرینات یونایتد حضور یافت. او چند روز گذشته را صرف شناخت بازیکنان جدید خود قبل از برنامه پیش فصل تابستانی کرده و به‌زودی تور شیاطین سرخ برای برگزاری مسابقات دوستانه آغاز خواهد شد. داوید دخیا، دروازه‌بان با تجربه منچستریونایتد تاکید کرد قطعا هواداران این تیم از عملکرد آنها در فصل جدید لذت خواهند برد. 

1684506

داوید دخیا گفت: "همه ما برای فصل جدید و بازی کردن زیر نظر سرمربی جدید بسیار هیجان زده هستیم. تیم‌های تحت هدایت اریک تن هاگ فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند و بنابراین قطعا هواداران تیم او را دوست خواهند داشت."

منچستریونایتد جمعه آینده در اولین بازی تور پیش فصل خود به میدان رفته و دوران فعالیت اریک سلطنت تن هاگ با بازی دوستانه مقابل لیورپول در بانکوک در 12 جولای آغاز خواهد شد. داوید دخیا در ادامه افزود: "فکر می‌کنم خیلی خوب است که بتوانیم به سفر رفته و بتوانیم در مقابل هوادارانمان، به‌ویژه دور از انگلیس و در سراسر جهان بازی کنیم. بودن در کنار هواداران منچستریونایتد همیشه عالی است و امیدوارم بتوانیم آنها را خوشحال بسازیم و کاری کنیم از بازی لذت ببرند."

دیدگاه‌ها