کد خبر : 1831758 | 12 تیر 1401 ساعت 09:50 | 16.4K بازدید | 10 دیدگاه

پیام رافینیا برای چلسی؛ فعلا منتظر بارسا باش

به نظر می‌رسد که مدیران چلسی فعلا نباید به جذب رافینیا، ستاره لیدز، امیدوار باشند.

پیام رافینیا برای چلسی؛ فعلا منتظر بارسا باش

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان رافینیا در ترکیب لیدز در فصل گذشته باعث شد که توجه باشگاه‌های بسیاری به این بازیکن جلب شود. 
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی هفته گذشته از توافق 55 میلیون پوندی چلسی و یونایتد برای جذب این بازیکن خبر داده بودند اما به نظر می‌رسد که تصمیم این بازیکن با مدیران این باشگاه متفاوت است. 
از مدت‌ها قبل گفته می‌شد که او علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی هرناندز دارد و حالا هم تصمیم گرفته که تا بهبود شرایط این باشگاه و نتیجه مذاکره آنها با مدیران لیدز دست نگه دارد. 
بارسا در آخرین لحظات پیش از توافق نهایی با چلسی قدم جلو گذاشت و پیشنهادی را ارائه کرد که گفته می‌شود کمتر از پیشنهاد چلسی و به مبلغ 51 میلیون پوند است. 

1719428
این در حالی است که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، نیز به صورت علنی اعلام کرد که رافینیا خواهان پیوستن به این تیم است و آنها نیز در تلاش هستند تا زمینه انتقال او به نوکمپ را فراهم کنند. 
حالا به نظر می‌رسد که چلسی چاره‌ای ندارد جز این که در انتظار نتیجه مذاکرات مدیران لیدز با بارسا باشد. در صورتی که انتقال رافینیا به نوکمپ به هر دلیلی نهایی نشود، این باشگاه لندنی گزینه اول برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی خواهد بود که توماس توخل نیز علاقه زیادی به بازی او دارد و امیدوار است که بتواند فصل آینده از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 
با این حال، شاید چلسی مدت زمان زیادی را نیز صرف انتظار برای مشخص شدن تکلیف این بازیکن نکند که در این صورت شرایط کمی برای لیدز و رافینیا پیچیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها