کد خبر : 1831838 | 12 تیر 1401 ساعت 15:42 | 17.5K بازدید | 7 دیدگاه

پروسه‌ای که زمان بر است

انتقال دو مدافع چلسی به بارسلونا در بن بست

انتقال سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو به بارسلونا به بن‌بست خورده است.

انتقال دو مدافع چلسی به بارسلونا در بن بست

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم اینکه بارسا از قبل بر سر تمامی موارد قرارداد با مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا به توافق رسیده، اما اطرافیان این دو مدافع معتقدند که توافق برای جدایی آنها از چلسی همچنان زمان‌بر است.
بارسا و چلسی هر دو برای جذب جولز کنده، مدافع میانی سویا و رافینیا، بال برزیلی لیدز رقابت می‌کنند. باشگاه آبی‌ پوش لندن پیش از این قراردادی را با لیدز برای خرید بال برزیلی به مبلغ 75 میلیون یورو بسته بود، اما این توافق منتفی شد زیرا این بازیکن می‌خواهد در نوکمپ بازی کند. کاتالان‌ها برای رافینیا 50 میلیون یورو پیشنهاد داده اند که مدنظر لیدز نیست. طبیعی است که در چنین شرایطی خرید آسپیلیکوئتا (32 ساله) و مارکوس آلونسو (31 ساله)به تعویق بیفتد.

1724790

دو مدافع کهنه کار چلسی که با بارسا به توافق قطعی رسیده اند، منتظرند تا چلسی برای مذاکره با باشگاه بارسلونا برای خروج آنها موافقت کند. آسپیلیکوئتا، کاپیتان آبی ها در 10 فصل اخیر، با مدیران قبلی باشگاه برای جدایی به توافق رسیده بود ولی حالا با ورود مالک جدید همه چیز از صفر شروع خواهد شد. در قرارداد آسپلیکوئتا بند تمدید یک ساله وجود داشت. فعال شدن آن در اختیار چلسی بود و در نهایت این اتفاق نیز رخ داد. آسپلیکوئتا قول گرفته بود که حتی با وجود تمدید قرارداد، مشکلی برای جدایی او ایجاد نشود ولی حالا باید با مدیران جدید مذاکره کند.

علاوه بر این، پس از جدایی رودیگر و کریستیانسن، توماس توخل(سرمربی) نیز به طور علنی اشاره کرد که به آسپیلیکوئتا نیاز دارد، زیرا او علاوه بر دفاع راست می تواند به عنوان مدافع میانی نیز بازی کند.

1722768

مورد مارکوس آلونسو هم تقریبا مشابه است. بال مادریدی یک فصل دیگر از قراردادش با چلسی باقی مانده، با این حال، توخل جایگزین های بیشتری برای دفاع چپ دارد، از این رو، نیاز به حفظ آلونسو برای لندنی ها چندان ضروری نیست. علاوه بر این، او تمایل خود را برای بازگشت به اسپانیا برای نزدیک شدن به خانواده ابراز کرده و موافقت مربی خود را نیز گرفته کرده است.

مسلما چلسی هیچکدام را رایگان واگذار نخواهد کرد و بارسا می داند که باید برای هر دو بازیکن، هزینه کند. در بارسلونا تخمین می‌زنند که بتوانند آنها را با مبلغی حدود 20 میلیون یورو به خدمت بگیرند.

در حال حاضر، نه آسپیلیکوئتا و نه مارکوس آلونسو خود را نزدیک به بارسلونا نمی بینند و باید همچنان در انتظار بمانند. هر دو بازیکن نیز خود را به اردوی پیش فصل چلسی معرفی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها