کد خبر : 1831846 | 12 تیر 1401 ساعت 16:51 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش:

توخل و رودیگر؛ دلایل دی‌لیخت برای پیوستن به چلسی

پیشرفت فوق العاده آنتونیو رودیگر زیر نظر توماس توخل باعث شده تا ماتایس دی لیخت برای پیوستن به چلسی بیش از پیش ترغیب شود.

توخل و رودیگر؛ دلایل دی‌لیخت برای پیوستن به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ماتایس دی لیخت، ستاره هلندی و جوان خط میانی باشگاه یوونتوس در تابستان سال 2024 به پایان می‌رسد و از تابستان امسال، بند فسخ 125 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن فعال خواهد شد. این رقم در آخرین سال قرارداد او با یوونتوس به 140 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و به همین دلیل هر تیمی خواهان ماتایس دی لیخت است، بهتر است هر چه زودتر برای توافق با بیانکونری اقدام کند. کادر فنی چلسی این مدافع جوان را برای جانشینی آنتونیو رودیگر که به‌صورت رایگان به رئال مادرید پیوسته، در نظر گرفته و البته جذب دی لیخت اصلا آسان نخواهد بود.

1691409

نشریه گاتزتا دلواسپورت هفته پیش در گزارشی مدعی شد مدیران چلسی اخیرا پیشنهاد 45 میلیون یورویی به اضافه انتقال تیمو ورنر را برای جذب مدافع هلندی ارائه داده است، اما پول نقد این پیشنهاد برای بیانکونری کافی نیست و این بسته فعلا که رد شده است. البته یوونتوس به کریستین پولیشیچ علاقه دارد و آماده است تا نام او را در این معامله قرار دهد، اما آنها انتظار پیشنهاد بالاتری از چلسی را دارند، حداقل 70 میلیون یورو. 

1724798

دیلی میرر امروز نوشت که دی لیخت به دو دلیل قصد جدایی از یوونتوس را دارد. اولی پیوستن به تیمی همچون چلسی با پروژه ورزشی جاه طلبانه تر به لطف ورود مالکان جدیدش است. دومین دلیل به توماس توخل مربوط می شود. دی لیخت رودیگر را الگو قرار داده و روند پیشرفت فوق العاده او زیر نظر توخل را بهترین مسیر برای پیشرفت خود می بیند. رودیگر با ورود توخل به چلسی متحول شد و چشم رئال مادرید را به خود خیره کرد. ستاره آلمانی حالا در عضویت باشگاه مادریدی قرار دارد. دی لیخت می خواهد قدم جای پای رودیگر بگذارد و اجازه ندهد جای خالی او در چلسی حس شود.

دیدگاه‌ها