کد خبر : 1831900 | 12 تیر 1401 ساعت 22:31 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

برای دوران پس از لوا، مانه به تنهایی کافی نیست

بایرن مونیخ با وجود جذب سادیو مانه به‌دنبال جذب یک مهاجم دیگر است و به این‌منظور، یک پدیده 17ساله فرانسوی را هدف گرفته.

برای دوران پس از لوا، مانه به تنهایی کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که همچنان نگران جدایی رابرت لواندوفسکی است، برای تقویت خط حمله‌اش به خرید سادیو مانه بسنده نکرده و این روزها به دنبال جذب یک پدیده 17ساله فرانسوی است؛ ماتیس تل، مهاجم باشگاه رن.

مدیران بایرن مونیخ می‌دانند درحالی‌که جدایی رابرت لواندوفسکی مثل شبحی بر فراز آسمان مونیخ در حال پرواز است، این باشگاه فرصتی برای خوش‌خیالی ندارد و باید از همین حالا بدترین حالت را در نظر گرفته و جدایی او را قطعی حساب کند. با اینکه باواریایی‌ها زودتر دست به‌کار شده و یک خرید بزرگ برای خط حمله‌شان داشتند اما در سبنراشتراسه، نظر عمومی بر این است که در صورت جدایی لوا، اضافه شدن مانه به تنهایی کافی نخواهد بود و بایرن به مهاجمین دیگری هم نیاز خواهد داشت.

1724862

ماتیس تل 17ساله در دوره اخیر رقابت‌های زیر 17سال اروپا درخشید و توجه باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرد. او یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت فرانسه در این رقابت‌ها و قهرمانی خروس‌های زیر 17سال بود.

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که بایرن مونیخ پیشنهادی برای خرید ماتیس تل به باشگاه رن فرانسه ارائه داده ولی هنوز از پاسخ این باشگاه گزارشی منتشر نشده.

ماتیس تل در سال 2020 به باشگاه رن پیوست. او اولین بازی خود برای این تیم در لیگ1 فرانسه را در سال 2021 انجام داد. او در حالی اولین بازی خود به‌عنوان فوتبالیست حرفه‌ای را انجام داد که 16 سال و 110 روز سن داشت. او به این ترتیب به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه رن لقب گرفت. رکوردی که پیش از او در اختیار یک پدیده فرانسوی دیگر، ادواردو کاماوینگا، بود.

دیدگاه‌ها