کد خبر : 1831907 | 12 تیر 1401 ساعت 23:42 | 61.6K بازدید | 13 دیدگاه

پائولو دیبالا دو مشتری جدید پیدا کرد

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال برای جذب پائولو دیبالا به میدان رقابت با اینترمیلان وارد شده‌اند.

پائولو دیبالا دو مشتری جدید پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای اخیر به نظر می‌رسید اینتر از بیشترین شانس برای جذب پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس، برخوردار است اما روزنامه انگلیسی سان مدعی است نراتزوری حالا دو رقیب انگلیسی پیدا کرده و دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال تمایل خود را برای به‌خدمت گرفتن دیبالا ابراز کرده‌‌اند.

پائولو دیبالای آرژانتینی بعد از هفت سال بازی در یوونتوس امسال تابستان و در پایان قراردادش این باشگاه را ترک کرده و حالا بازیکن آزاد است.

1722614

خبرهای روزهای اخیر حاکی از این بود که اینتر در یک قدمی جذب دیبالا است. حتی ستاره آرژانتینی خودش مدعی شد که با خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر، برای انجام هر چه سریع‌تر مذاکرات و انتقال به اینتر دیدار کرده.

سان می‌گوید دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و آرسنال در تماس با ایجنت دیبالا، خورخه آنتون، از قصد خود برای جذب او صحبت کرده‌اند. رسانه ایتالیایی لارپوبلیکا هم خبر سان را تایید کرده و از ورود یونایتد و آرسنال به میدان خبر داده است.

این رسانه ایتالیایی در عین حال مدعی است علاوه‌بر اینتر و دو باشگاه انگلیسی، یک باشگاه ایتالیایی دیگر، ناپولی، هم به‌دنبال استخدام دیبالا است. بر اساس گزارش‌ها ایجنت ستاره آرژانتینی به ناپولی و لوچیانو اسپالتی اعلام کرده که دیبالا به‌دنبال قراردادی چهارساله است و امضای قرارداد کوتاه‌مدت را نمی‌پسندد.

دیبالا از طریق ایجنت خود به باشگاه‌هایی که برای جذب او اقدام کرده‌اند گفته که دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در سال می‌خواهد. این فارغ از پاداش‌هایی است که بر اساس عملکرد او در نظر گرفته خواهد شد. 

دیدگاه‌ها