کد خبر : 1832030 | 13 تیر 1401 ساعت 20:25 | 25.2K بازدید | 20 دیدگاه

جدایی واینالدوم از PSG؛ تاوان بی‌وفایی به لیورپول؟

جورجینیو واینالدوم، یک سال پس از جدایی از لیورپول و پیوستن به PSG، قصد جدایی از این تیم را دارد و احتمالا به آیندهوون هلند خواهد پیوست.

جدایی واینالدوم از PSG؛ تاوان بی‌وفایی به لیورپول؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم، سال گذشته لیورپول را ترک کرده و راهی پاریس شد تا پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کند. اما اوضاع در پاریس برای ستاره هلندی آنطور که باید پیش نرفت و حالا رسانه‌های هلندی مدعی هستند واینالدوم که از شرایط خود در PSG ناراضی است به این باشگاه اعلام کرده که امسال تابستان قصد جدایی دارد.

1725011

بر اساس گزارشها در رسانه‌های هلندی، چند باشگاه اروپایی خواهان جذب واینالدوم هستند ولی او به احتمال زیاد راهی کشورش شده و به باشگاه آیندهوون در هلند خواهد پیوست.

گفته می‌شود رود فان نیستلروی، سرمربی آیندهوون، از مدیران باشگاه هلندی خواسته تلاش خود را برای جذب واینالدوم به کار بگیرند. آیندهوون یکی از باشگاه‌های سابق جورجینیو واینالدوم است و او اولین بار با درخشش در این باشگاه هلندی توانست نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال اروپا مطرح کند.

واینالدوم پنج سال را در مرسی‌ساید سپری کرد و با تیم یورگن کلوپ به موفقیت‌های متعددی از جمله قهرمانی در چمپیونزلیگ، لیگ برتر، سوپرجام اروپا، و جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

1626212

واینالدوم که فصل گذشته با ترک لیورپول به PSG پیوست برای این تیم 38 بازی انجام داد اما تنها موفق شد 3 گل به ثمر برساند. واینالدوم در مسابقات PSG در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به میدان فرستاده نشد و از همان زمان تصمیم گرفت امسال تابستان از باشگاه پاریسی جدا شود.

دیدگاه‌ها