کد خبر : 1832357 | 15 تیر 1401 ساعت 15:43 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

پارسال استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دادند؛

علیاری: با نکونام مشورت کردم و به فولاد رفتم

مهاجم فولاد خوزستان می‌گوید صحبت با سرمربی این تیم او را مجاب به انتخاب باشگاه جدیدش کرد.

علیاری: با نکونام مشورت کردم و به فولاد رفتم

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری که در مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و در پایان فصل مورد توجه چند باشگاه قرار گرفت فولاد خوزستان را برای ادامه بازی کردن انتخاب کرد.

علیاری در مورد فصلی که در مس رفسنجان پشت سر گذاشت، به خبرنگار ما گفت: از مردم خوب رفسنجان تشکر ویژه‌ای دارم که همیشه به من لطف داشتند و همه‌جوره تیم را حمایت کردند؛ یک تشکر ویژه هم از مدیریت باشگاه و سرمربی مس رفسنجان، آقای ربیعی می‌کنم که در این مسیر خیلی به من کمک کردند.

او در مورد بحث حضورش در استقلال که پیش از رفتنش به فولاد  مطرح شده بود، ابراز کرد: پارسال یک جلسه داشتیم که متاسفانه به توافق نرسیدیم و بعد من با رفسنجان قرارداد بستم ولی باز باشگاه استقلال به من لطف داشت و قرار شد با مس توافق انجام شود و پول رضایت‌نامه هم آماده شده بود که باشگاه مس قبول نکرد.

مهاجم مس رفسنجان در پایان در مورد پیشنهادی که پرسپولیس فصل پیش به او داده بود، عنوان کرد: بله، نیم‌فصل سال پیش پیشنهاد بود که این موضوع با مخالفت باشگاه مس رفسنجان مواجه شد.

این بازیکن در مورد انتخاب فولاد توضیح داد: فولاد یک باشگاه به تمام معنا و کاملا حرفه‌ای است. طبق صحبت‌هایی که با آقای نکونام داشتم، تصمیم گرفتم که امسال در خدمت این تیم و مردم خونگرم اهواز باشم.

علیاری در مورد کار با جواد نکونام گفت: من تازه وارد این تیم شدم ولی با صحبت‌هایی که با شاگردان قدیمی آقای نکونام داشتم، متوجه شدم ایشان کاملا حرفه‌ای و مقرراتی است و در این چند سال خیلی به فوتبال اهواز کمک کرده است.

مهاجم تازه وارد فولاد خوزستان در مورد شرایط این تیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا و مدعی بودن در لیگ ۲۲ عنوان کرد: فولاد یک تیم خوب و حرفه‌ای است و امسال تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتایج در خور شأن نام فولاد چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

علیاری در مورد اهدافی در فولاد خوزستان دارد، عنوان کرد: هدف اولم کمک کردن به تیم و کسب بهترین رتبه است. همه تلاشم را می‌کنم که در تمام بازی‌ها مثمر ثمر  باشم.

دیدگاه‌ها