کد خبر : 1832434 | 16 تیر 1401 ساعت 00:37 | 63.3K بازدید | 18 دیدگاه

مذاکرات با سایپا مثبت بوده، به‌زودی توافق می‌کنیم

اطلاعیه استقلال درباره وضعیت ابوالفصل جلالی

باشگاه استقلال اعلام کرد مذاکرات سازنده‌ای با باشگاه سایپا بر سر رضایتنامه ابوالفضل جلالی داشته است.

اطلاعیه استقلال درباره وضعیت ابوالفصل جلالی

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف استقلال و سایپا بر سر ابوالفضل جلالی از چند روز قبل نگرانی‌هایی را برای طرفداران آبی ایجاد کرده است.

بازیکن چپ پای استقلال به‌واسطه آنکه مبلغ رضایتنامه‌اش از سوی باشگاه به موقع پرداخت نشده به‌طور خودکار قراردادش به پایان رسیده و اکنون بازیکن سایپا محسوب می‌شود. از این‌رو باشگاه استقلال در حال رایزنی با سایپایی‌هاست تا هرچه سریع‌تر رضایتنامه او را دریافت کند.

در این خصوص ابوالفضل جلالی نیز امشب طی یک استوری اعلام کرد تماسی از سوی مسئولان استقلال نداشته اما این استوری بعد از دقایقی از صفحه بازیکن آبی‌ها پاک شد.

در نهایت کار به جایی رسید که باشگاه استقلال برای رفع دغدغه هواداران بابت شرایط جلالی اطلاعیه‌ای را صادر و اعلام کرد با باشگاه سایپا در حال مذاکره است.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: "باشگاه استقلال در راستای مذاکرات و تعاملات قبلی خود با باشگاه سایپا جهت انتقال دائم ابوالفضل جلالی به جمع آبی‌پوشان، به نتایج مطلوبی با این باشگاه دست یافته است."

رسانه رسمی استقلال در ادامه آورده است: "با توجه به این که ابوالفضل جلالی فصل گذشته بازیکن استقلال بوده و باشگاه استقلال تمایل دارد برای فصل آینده هم از خدمات ایشان بهره مند باشد، مذاکرات مثبت و سازنده‌ای جهت رضایت‌نامه این بازیکن با باشگاه سایپا انجام شده که امیدواریم در اولین فرصت به توافق نهایی منجر شود."

دیدگاه‌ها