کد خبر : 1832600 | 17 تیر 1401 ساعت 17:30 | 40.8K بازدید | 25 دیدگاه

یونایتد، در به در به دنبال یک گلزن تمام‌عیار

گزینه‌های جانشینی رونالدو؛ از هری کین تا نیمار

حالا که جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد تقریباً قطعی شده، قرمزهای شهر منچستر با شرایط دشواری روبرو هستند چرا که پر کردن جای خالی او برایشان واقعا دشوار خواهد بود.

گزینه‌های جانشینی رونالدو؛ از هری کین تا نیمار

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد، که این روزها بیش از پیش اتفاقی انجام شده به نظر می‌رسد، شیاطین سرخ با وضعیتی دشوار روبرو خواهند شد چرا که در حال حاضر گلزن‌های تمام‌عیار اندکی در بازار باقی مانده‌اند که شاید بتوانند جای خالی ابرستاره پرتغالی را پر کنند.

البته یونایتد امروز در یک اعلام موضع رسمی گفت که رونالدو فروشی نیست و انتظار دارد او 12 ماه باقی مانده از قراردادش را در این باشگاه سپری کند. اما غیبت کریستیانو در تور آسیا و استرالیای منچستریونایتد به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی اعلام شده نشان می‌دهد نمی‌توان موضع امروز یونایتد را جدی گرفت.

اریک تن‌هاخ می‌داند که بعد از جدایی رونالدو باید یک گلزن در کلاس جهانی به تیمش اضافه کند. یکی از مشکلات یونایتد در این راه کمبود بودجه است. یونایتد منتظر است تا برای تقویت خط میانی‌اش فرانکی دی‌یونگ را با قراردادی 60 میلیون یورویی به خدمت بگیرد. آنتونی و لیساندرو مارتینز دو خرید احتمالی دیگر یونایتد هستند که بعد از آنها خرید یک ستاره بزرگ دیگر دشوار خواهد بود.

اما نامزدهای اصلی تن‌هاخ و یونایتد برای پر کردن جای خالی رونالدو، کدام ستاره‌ها می‌توانند باشند:

پائولو دیبالا
سولسشر در سال 2019 این ملی‌‌پوش آرژانتینی را می‌‌خواست اما یونایتد از دستمزد بالای او سرخورده شد و دیبالا هم گفت که می‌خواهد در یوونتوس بماند. آیا یونایتد امسال تابستان که دیبالا بازیکن آزاد است، او را به خدمت خواهد گرفت؟

1725917

هری کین
کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام مدتها است که در فهرست خرید یونایتد قرار دارد. او دقیقا می‌تواند جای خالی رونالدو را پر کند.

کین اما فصل گذشته علاقه داشت به منچسترسیتی منتقل شود اما تاتنهام مانع از این انتقال شد. بعید به نظر میر‌سد باشگاه تاتنهام امسال نظر دیگری داشته باشد و حاضر باشد گلزن اصلی خود را از دست بدهد. به خصوص حالا که کونته آنها را به چمپیونزلیگ رسانده است.

از سوی دیگر مشخص نیست که آیا هری کین حاضر می‌شود حضور در چمپیونزلیگ را رها کرده و به یونایتدی برود که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

1725918

نیمار
نیمار یکی دیگر از بازیکنانی است که یونایتد سالها است به دنبال جذب او بوده است. نایب‌رئیس سابق باشگاه، اد وودوارد، مشتاق انتقال نیمار به اولدترافورد بود اما جانشین او، ریچارد آرنولد، علاقه کمتری به جذب بازیکنان پر زرق و برق دارد.

از سوی دیگر بعید به نظر می‌رسد نیمار بتواند در سبک بازی اریک تن‌هاخ، که مبتنی بر پرس شدید از زمین حریف است، مهره مثمرثمری باشد.

1725919

تامی آبراهام
ستاره سابق چلسی فصل گذشته در رم، زیر نظر ژوزه مورینیو، درخشان ظاهر شد و برای تیم ایتالیایی 27 گل به ثمر رساند.

هواداران چلسی از دست آبراهام دلخور هستند و معتقدند او خیلی زود باشگاه‌شان را ترک کرد. اما در انگلیس بسیاری و از جمله گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی این کشور، از ستایشگران آبراهام جوان هستند و معتقدند او در آینده گلزنی در حد و اندازه هری کین خواهد بود.

1725920

دیدگاه‌ها