کد خبر : 1832612 | 17 تیر 1401 ساعت 20:00 | 19.1K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ سوارز به احتمال همبازی شدن با مسی در آمریکا

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای، که این روزها بدون تیم است درباره آینده‌اش صحبت کرده و درباره شایعاتی که درباره تیم آینده او مطرح شده توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ سوارز به احتمال همبازی شدن با مسی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که در ماه مه 2022 اتلتیکو مادرید را در پایان قراردادش ترک کرد و حالا بازیکن آزاد است تا این لحظه به باشگاه دیگری ملحق نشده و بدون تیم مانده است. یکی از خبرسازترین شایعات درباره مقصد آینده سوارز، باشگاه آمریکایی اینترمیامی است که مالکیتش در اختیار دیوید بکام قرار دارد.

سوارز چندی پیش تایید کرد که احتمال دوباره همبازی شدن با لیونل مسی در اینترمیامی برایش بسیار جذاب است. بعد از آن بود که شایعاتی گسترده درباره احتمال انتقال ابرستاره آرژانتینی به باشگاه دیوید بکام مطرح شد. شایعاتی که همچنان ادامه دارد.

1725944

سوارز حالا در جدیدترین مصاحبه خود در پاسخ به سوال درباره احتمال همبازی شدن با لئو مسی در اینترمیامی گفت:" بازی کردن با مسی در اینترمیامی؟ نه، این شایعات واقعیت ندارد. خیلی چیزها گفته شده است. ما فوتبالیست‌ها که نمی‌توانیم 24ساعت شبانه‌روز فقط مشغول تکذیب ادعاهایی باشیم که این طرف و آن طرف مطرح می‌شود. برای همین رها می‌کنیم و می‌گذاریم حرف‌شان را بزنند".

سوارز در ادامه صحبتهایش گفت:" آینده لئو در پاریس است. ولی نمی‌دانم او می‌خواهد در چه تیمی بازنشسته بشود".

ستاره اروگوئه‌ای درباره آینده خودش هم صحبت کرد و گفت:" من هم پروژه خودم را دارم که باید درباره‌اش با خانواده‌ام صحبت کنم. ممکن است من و مسی دوباره در بارسلون زندگی کنیم؟ بله، چون ما رفیق هستیم و خانواده‌های ما با هم دوست هستند. اما اینکه می‌گویند من و لئو می‌خواهیم در بارسلون یک پروژه ورزشی مشترک داشته باشیم اینها گمانه‌زنی است. رسانه‌ها زیاد حرف می‌زنند. رهایشان کنید".

دیدگاه‌ها