کد خبر : 1832630 | 17 تیر 1401 ساعت 22:00 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: خانواده‌ام در پاریس وسط درگیری گرفتار شدند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، خواهان پاسخ یوفا و مقامات فرانسوی نسبت به تنش‌های پیش از شروع فینال چمپیونزلیگ فصل گذشته شد.

کلوپ: خانواده‌ام در پاریس وسط درگیری گرفتار شدند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، برای اولین بار نسبت به تنش‌های اتفاق افتاده در شهر پاریس، پیش از شروع مسابقه فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ، بین لیورپول و رئال مادرید، صحبت کرد و خواهان پاسخ یوفا و مقامات فرانسوی شد.

یورگن کلوپ فاش کرد که در این تنش‌ها مقابل استاد دو فرانس، خانواده او در میانه صحنه‌های خشونت‌آمیز گرفتار شده بودند.

یورگن کلوپ، اتفاقات شب فینال در پاریس را به عنوان رویدادهایی دیوانه‌کننده توصیف کرد و از یوفا و مقامات فرانسوی خواست اولا پاسخ بدهند که چرا چنین رویداد ورزشی مهمی باید با این تنش‌های خطرناک مواجه بشود و ثانیا، چه یوفا و چه دولت فرانسه باید ترتیبی بدهند که دیگر در مسابقات مهم ورزشی شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

1725982

سرمربی لیورپول در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از اتفاقات بیرون از ورزشگاه اطلاعاتی دست اول دارم چرا که خانواده خودم آنجا گیر افتاده بودند. درست وسط ماجرا. آنها قبل از شروع بازی به من پیامک زدند و گفتند ما وارد شدیم و امیدواریم برنده باشی. اما واقعیت این بود که آنها یک ساعت و نیم بعد از آن پیامک موفق شدند وارد استادیوم بشوند".

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" اتفاقی که برای آنها افتاد را همه هواداران لیورپول تجربه کردند. از تمام کسانی که من با آنها صحبت کردم فقط دو سه نفر خوش‌شانس بودند و به موقع وارد استادیوم شدند. البته فقط هواداران لیورپول نبودند که به جایگاه اشتباهی فرستاده شدند. چون جایگاه‌های زیادی توسط کسانی اشغال شده بود که بلیط نداشتند ولی هوادار لیورپول نبودند".

1716478

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" همه ما می‌دانیم پاریس چقدر زیبا است. این شهر در چند سال آینده میزبان چند رقابت ورزشی مهم است. اما این جور مسائل باید به دقت بررسی و به صورت شفاف درباره‌شان توضیح داده شود. قبل از هر چیز به این خاطر که دیگر هرگز شاهد اتفاق‌های مشابه نباشیم. همه ما خوش‌شانس بودیم که اتفاق بدتری نیفتاد و باید کاری کنیم که دیگر هرگز چنین تنش‌هایی وجود نداشته باشد".

دیدگاه‌ها