کد خبر : 1832720 | 18 تیر 1401 ساعت 13:02 | 21.4K بازدید | 8 دیدگاه

تجمع هواداران یووه برای پوگبا؛ خوش آمدی! (عکس)

تعداد زیادی از هواداران یوونتوس برای استقبال از پل پوگبا، ستاره فرانسوی، در بیرون از کلینیک این باشگاه تجمع کردند.

تجمع هواداران یووه برای پوگبا؛ خوش آمدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا در پایان فصل گذشته با منچستریونایتد به اتمام رسید و این بازیکن می‌توانست به صورت آزاد به هر تیمی منتقل شود. 
بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن بودند و از باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد. 
اما در نهایت باز هم این یوونتوس بود که موفق شد توجه این ستاره فرانسوی را جلب کرده و او را برای حضور در تورین متقاعد کند تا بار دیگر پوگبا پیراهن این تیم را به تن کند. 
پوگبا دفعه قبلی که منچستریونایتد را ترک کرده بود نیز تصمیم به پیوستن به یوونتوس گرفت و دوران درخشانی را در این تیم سپری کرد. درخشش او در تورین بود که باعث شد یونایتد بار دیگر برای جذب او اقدام کرده و رکورد نقل و انتقالاتش را برای بازگرداندن این بازیکن به اولدترافورد بشکند. 

1726109
هرچند دوران دوم حضور او در یونایتد با حواشی بسیاری همراه شد و این ملی‌پوش فرانسوی به هیچ وجه نتوانست درخششی که در پیراهن یوونتوس داشت در منچستر تکرار کند. 
حالا به نظر می‌رسد که هواداران یوونتوس از این که پوگبا قرار است بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند بسیار خوشحال و راضی هستند و جمعیت زیادی برای استقبال از او و نشان دادن این خوشحالی در بیرون از کلینیک درمانی این باشگاه جمع شدند. 
پوگبا برای انجام تست‌های پزشکی در این محل حاضر شده و انتظار می‌رود در ساعات آتی رسما قراردادش را با باشگاه یوونتوس به امضا برساند.

دیدگاه‌ها