کد خبر : 1832723 | 18 تیر 1401 ساعت 13:21 | 11.3K بازدید | 8 دیدگاه

تن‌هاخ: بازیکنانم بسیار متمرکز و با انرژی هستند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنانش در تمرینات پیش فصل راضی است.

تن‌هاخ: بازیکنانم بسیار متمرکز و با انرژی هستند

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد تمرینات پیش فصل خودش را تحت هدایت سرمربی جدید آغاز کرده و روزهای شلوغی را در پیش دارد.
آنها قرار است در تور پیش فصل به تایلند و استرالیا سفر کرده و سپس پیش از آغاز فصل و بازگشت به اولدترافورد، سفری نیز به نروژ برای برگزاری اردوی تمرینی در این کشور داشته باشند. 
تن‌هاخ در آستانه آغاز این تور به سایت رسمی یونایتد گفت:« ما می‌خواهیم سبک فوتبال فعال و پویایی را در زمین با و بدون توپ ارائه کنیم. هدف ما تلاش برای انجام این کار است. مربیان سعی می‌کنند این سبک بازی پویا را در تیم پیاده کرده و به کار بگیرند.»
او با توضیح درباره استفاده از این سبک در همکاری با بازیکنان یونایتد اظهار داشت:« ما شجاع هستیم و تمایل داریم توپ را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم گزینه‌هایی را برای یکدیگر ایجاد کنیم. اما در عین حال می‌خواهیم سبک پرسینگ خاص خودمان را برای همکاری با هم در زمانی که توپ را در اختیار نداریم به کار بگیریم.»

1724527


این مربی هلندی با تمجید از شرایط بازیکنانش اضافه کرد:« من می‌خواهم انرژی را به این تیم بیاورم اما باید بگویم که بازیکنان واقعا شرایط خوبی دارند. آنها بسیار متمرکز هستند و با خودشان انرژی بسیاری را به این تیم آورده‌اند. می‌توانید ببینید که آنها از فوتبال بازی کردن لذت می‌برند. آنها از بازی کردن کنار هم لذت می‌برند و واقعا همکاری بسیار خوبی در کنار هم دارند.»
سرمربی جدید یونایتد درباره توری که پیش روی این تیم است گفت:« بزرگترین منفعت ما از این تور این است که دو هفته وقت داریم تا به هم نزدیک شویم و یکدیگر را بشناسیم چون من می‌خواهم درباره آنها یاد بگیرم و آنها هم می‌خواهند درباره من، مربیان و دستیارانم بدانند.»

دیدگاه‌ها