کد خبر : 1832891 | 19 تیر 1401 ساعت 15:05 | 72.6K بازدید | 38 دیدگاه

ضربه رونالدو به یونایتد؛ پاداش هنگفت پیش از جدایی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، پیش از مطرح کردن درخواست جدایی‌اش از یونایتد پاداشی هنگفت از این تیم دریافت کرده است.

ضربه رونالدو به یونایتد؛ پاداش هنگفت پیش از جدایی

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تصمیم گرفته در فاصله یک سال پس از بازگشتش به منچستریونایتد از این تیم جدا شود. 
این ستاره پرتغالی یک سال قبل یوونتوس را ترک کرد تا به یونایتد بیاید و سال‌های پایان فوتبالش را در این تیم سپری کند که خاطرات بسیار خوبی در آن داشت و درخشش او در اروپا از این تیم شروع شد.
با این حال شرایط مطابق انتظار او و یونایتد پیش نرفت و این تیم یکی از بدترین فصل‌های حضورش در لیگ برتر انگلیس را سپری کرد و با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم بازماند. 
همین باعث شده که رونالدو به فکر ترک این باشگاه بیفتد و به دنبال حضور در باشگاهی باشد که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

1725852
حالا نشریه انگلیسی سان مدعی شده که منابع داخل این باشگاه خبر داده‌اند که رونالدو پیش از مطرح کردن درخواستش برای جدایی، پاداشی هنگفت را از مدیران یونایتد به خاطر آغاز دومین سال قراردادش با این باشگاه دریافت کرده است. 
پاداش دریافتی او یکی از بندهای قراردادش بود که او تابستان سال گذشته برای پیوستن به یونایتد امضا کرد و در آن گفته شده بود در صورتی که رونالدو در جولای سال 2022 همچنان عضو یونایتد باشد، می‌تواند این مبلغ را دریافت کند. 
به این ترتیب این ستاره پرتغالی با ورود به ماه جولای این پاداش را بر اساس قراردادش دریافت کرده و پس از آن تصمیم گرفته که درخواستش برای جدایی از یونایتد را مطرح کند، اتفاقی که باعث ناراحتی مدیران این باشگاه شده است.

دیدگاه‌ها