کد خبر : 1832898 | 19 تیر 1401 ساعت 16:00 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست هواداران از دی‌لیخت: در یووه بمان!

هواداران یوونتوس نگران جدایی ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، از این تیم هستند.

درخواست هواداران از دی‌لیخت: در یووه بمان!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی دی‌لیخت از یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش رسیده است. 
پیش از این گفته می‌شد که باشگاه چلسی علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد. آبی‌های لندن در این پنجره نقل و انتقالاتی دو مدافع درخشان خودشان را از دست دادند و پیوستن آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن به رئال مادرید و بارسلونا باعث شده که آنها به دنبال تقویت خط دفاعی باشند. 
از سوی دیگر، بسیاری از رسانه‌های آلمانی از پیشنهاد هنگفت و جذاب 90 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن خبر داده بودند که می‌توانست چلسی را کنار بزند و به عنوان برنده این رقابت، دی‌لیخت را به خدمت بگیرد. 

1725871


با این حال، یوونتوس هنوز به هیچ یک از این پیشنهادات پاسخ مثبتی نداده اما به نظر می‌رسد که این مدافع هلندی هم مایل است تورین را ترک کرده و بازی در تیم دیگری را تجربه کند. 
بازیکنان یوونتوس امروز برای انجام آزمایش‌های پزشکی پیش از آغاز تمرینات و تور پیش فصل به کلینیک این باشگاه مراجعه کردند و تعدادی از هواداران خودشان را به این محل رساندند تا با بازیکنان تیم محبوب‌شان دیدار کنند. 
زمانی که دی‌لیخت برای انجام آزمایش‌ها به این ساختمان مراجعه کرد، تعدادی از هواداران با فریاد از او خواهش کردند که به حضورش در یوونتوس ادامه دهد اما این بازیکن بدون این که هیچ پاسخ یا واکنشی نشان بدهد، وارد ساختمان شد. 
جدایی دی‌لیخت از یوونتوس می‌تواند ضربه سنگینی برای این تیم باشد، خصوصا که جورجو کیه‌لینی نیز پس از پایان فصل گذشته تورین را ترک کرده و به لیگ آمریکا رفت.

دیدگاه‌ها