کد خبر : 1832981 | 20 تیر 1401 ساعت 10:35 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

خشم دی‌یونگ از بارسا: تکلیفم را روشن کنید!

فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی، به هیچ وجه از رفتارهای مدیران باشگاه بارسلونا راضی نیست.

خشم دی‌یونگ از بارسا: تکلیفم را روشن کنید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسا در تلاش است تا کار انتقال دی‌یونگ به منچستریونایتد را نهایی کند تا بتواند از پول حاصل از فروش او به عنوان بودجه خرید بازیکنان مدنظرش بهره ببرد. 
اریک تن‌هاخ، از زمان حضور روی نیمکت یونایتد به مدیران این تیم اعلام کرد که دی‌یونگ هدف اصلی او در پنجره تابستانی است و از آنها خواست که این بازیکن را به خدمت بگیرند. 
در حالی که به نظر می‌رسید این دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیده‌اند اما مخالفت این هافبک هلندی با حضور در یونایتد و همچنین اختلاف بر سر مبلغ انجام این انتقال باعث شد که این روند بسیار طولانی شده و شرایط پیچیده شود. 

1718531
دی‌یونگ آماده است تا روز دوشنبه به تمرینات بارسا برگردد و علی دورسون، مدیر برنامه او، هم به شهر بارسلونا سفر کرده تا با روسای این باشگاه دیدار کند تا از موضع دقیق آنها درباره موکلش باخبر شود. 
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که این دو نفر بسیار از شرایط پیش آمده ناراحت و عصبی هستند و از این که مدیران بارسا نتوانسته‌اند مدیریت درستی روی شرایط این بازیکن برای آینده داشته باشند راضی نیستند. 
آنها همچنین از این که جزییات قرارداد این هافبک هلندی هفته پیش در نشریات اسپانیایی منتشر شد بسیار ناراحت شدند. روزنامه اسپورت خبر داد که دی‌یونگ مبلغی نزدیک به 20 میلیون یورو در دستمزدهای عقب افتاده از بارسا طلبکار است و یکی از دلایل این باشگاه برای فروش او دستمزد بالای این بازیکن است. 
مارکا خبر داده که دی‌یونگ و مدیر برنامه او به این باور رسیده‌اند که کمپینی برای تخریب او در رسانه‌های اسپانیایی شکل گرفته تا این هافبک را وادار به ترک بارسا کند و این شرایط به هیچ وجه برای او خوشایند نیست.

دیدگاه‌ها