کد خبر : 1833131 | 20 تیر 1401 ساعت 23:38 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

سوارز، منتظر تیمی برای فیکس شدن در جام جهانی

لوئیس سوارز، ستاره 35ساله اروگوئه‌ای، می‌گوید پیشنهادات زیادی داشته ولی قصد دارد به تیمی ملحق شود که شانس او برای حضور در جام جهانی قطر با پیراهن اروگوئه را افزایش دهد.

سوارز، منتظر تیمی برای فیکس شدن در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، ستاره کهنه‌کار اروگوئه‌ای، انتهای فصل گذشته باشگاه اتلتیکو مادرید را ترک کرد. او تا این لحظه بدون تیم است و می‌گوید با اینکه از چندین تیم آمریکایی حاضر در لیگ MLS پیشنهاد داشته اما هنوز تصمیم نگرفته چرا که قصد دارد به تیمی ملحق شود که شانس او را برای حضور در تیم ملی اروگوئه و بازی در جام جهانی 2022 افزایش دهد.

1726684

این ستاره 35ساله اهل اروگوئه بخش اعظم دوران فوتبالی خود را در قاره اروپا گذرانده اما این احتمال را رد نمی‌کند که سالهای پایانی دوران بازی‌اش را در قاره‌ای دیگر سپری کند.

1719774

لوئیس سوارز در مصاحبه‌ای با رادیو Radio Sport 890 گفت:" گزینه‌هایی برای انتقال من در ماه ژانویه وجود دارد ولی باید مسائل مختلف را تحلیل کنم و سر فرصت تصمیم بگیرم.

بازار لیگ MLS خیلی پیچیده است. بعضی تیمها من را می‌خواهند ولی سهمیه جذب بازیکن‌شان پر شده. در نتیجه باید تا ژانویه منتظر بمانند. بعضی باشگاه‌های دیگر هم هستند که این مشکل را ندارند ولی باید بررسی کنم و ببینم آیا شانس صعود به پلی‌آف را دارند یا نه.

من درها را به روی هیچ باشگاهی نبسته‌ و به همه پیشنهادها گوش داده‌ام. اما اگر تیمی از تیمهای لیگ MLS به پلی‌آف صعود نکند، فصل برایش در هفته اول اکتبر تمام می‌شود و این به درد من نمی‌خورد چرا که باعث می‌شود یک ماه پیش از شروع جام جهانی دیگر بازی نداشته باشم. این برای من اصلا خوب نیست".

دیدگاه‌ها