کد خبر : 1833179 | 21 تیر 1401 ساعت 11:21 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض دوباره واعظ آشتیانی به یک قانون

کسی که نامزد ریاست می شود نباید دنبال امضا بگردد

امیر رضا واعظ آشتیانی، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، در برنامه تهران ورزشی به تصمیم کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ اعتراض کرد.

کسی که نامزد ریاست می شود نباید دنبال امضا بگردد

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص تصمیمی که دیروز کمیته فنی گرفت و بر این اساس فدراسیون فوتبال باید به همکاری با اسکوچیچ پایان دهد! گفت: در شرایطی که تیم ملی در بحران بود، یک فردی آمد حالا براساس دانش، شانس و هر چیزی که اسمش را می‌گذاریم، توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. آیا مزد او این است که برکنارش کنیم؟! من از اسکوچیچ دفاع نمی‌کنم، ولی انصاف مدیریتی کجا رفته است؟ اینکه بگوییم روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی یک فرد سنگین باشد چه معنی دارد؟ مگر ما می‌خواهیم نمایش اجرا کنیم؟ باید حداقل یک خاطره خوش در ذهن یک مربی خارجی بماند و همین فرد می‌تواند یک مبلغ در جاهای دیگر برای ما باشد نه اینکه رفتار غیرمنصفانه داشته باشیم. هیئت رئیسه فدراسیون باید سعی کند مدبرانه نسبت به این موضوع قضاوت کند و صدمه‌ای در این مدت کوتاه به تیم ملی وارد نشود.

اودر این گفتگو یک بار دیگر به قانون فدراسیون فوتبال که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال باید از سوی 5 عضو مجمع عمومی تایید شود؛ اعتراض کرد و گفت: بحث این است که رئیس باید پنج امضا مجمع را داشته باشد. همواره در گذشته بنده تأکید داشتم که چنین امضاهایی معنی و مفهوم ندارد. یعنی کاندیدا باید دنبال افراد بگردد؟ این چه معنایی دارد؟ وقتی در اساسنامه قید شده که فرد باید سابقه ورزشی داشته باشد این بزرگترین شاخصه است. من چون دیروز تصمیم به ثبت‌نام گرفتم، فرصت گرفتن امضا را نداشتم، حتی آقای کامرانی‌فر هم اشاره کرد که 15 روز فرصت داریم تا امضا بگیریم. به ما گفتند سوابق ورزشی را هم مکتوب بیاوریم و همینطور برگه عدم سوءپیشینه را و تا زمانی که به پرونده‌ها رسیدگی شود ما فرصت داریم مدارک را تکمیل کنیم. اگر ما امضاها را دادیم که مشکلی نیست و اگر هم ندادیم مشخص است که یک قبیله و یک باند شکل گرفته که راه نفوذ را بسته است. منطقی نیست کسی که می‌خواهد کاندیدا شود دنبال امضای اعضای مجمع بگردد.

دیدگاه‌ها