کد خبر : 1833252 | 21 تیر 1401 ساعت 16:56 | 45.8K بازدید | 5 دیدگاه

امروز به نتایج درخشانی رسیدیم

درودگر:شاید بهاروند هفته بعد برگردد!

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ با ابراز رضایت از نحوه درآمدزایی برای باشگاه‌ها به مساله مهمی نیز درباره انتخاب جانشین دراگان اسکوچیچ اشاره کرد.

درودگر:شاید بهاروند هفته بعد برگردد!

به گزارش ورزش سه، درودگر در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی باشگاه های لیگ برتری درباره بحث های صورت گرفته در آن اینطور توضیح داد: جلسه بسیار خوبی بود و 12 مدیر ارزنده کشور در این جلسه حضور داشتند. این جلسات نیاز است تا مشکلات بازگو و فرصت ها و تهدیدها بررسی شود. با نکات خوبی که مدیران به آن اشاره کردند و بحث هایی که شکل گرفت به همفکری خوبی رسیدیم. 

وی در واکنش به اینکه تبلیغات محیطی نسبت به فصل گذشته چه تغییراتی خواهد داشت اینطور توضیح داد: در مورد نحوه مذاکره و تصمیم گیری در خصوص باشگاه استقلال در حضور آقای آجورلو تصمیم گیری شد. در مورد اینکه در فصل آینده به چه شکل تبلیغات محیطی را انجام دهیم هم تصمیم گیری شد. با کارگروهی که به نحوه توزیع درآمدها اشاره کرده بود جلسه داشتیم و به نتیجه رسیدیم. هفت نفر کارگروه انتخاب شدند. آقایان آجورلو، گرشاسبی، اسفندیارپور، درویش، عطابخش، ساکت و سیف الله پور هفت نفری هستند که در این کارگروه حضور خواهند داشت و به همراه اعضای سازمان لیگ جلساتی برگزار خواهند کرد تا راه حلی برای درآمد بیشتر پیدا و تبیین شود.

درودگر با اشاره به درخواست برای حق پخش گفت: آقای سردار آجورلو اعلام کردند که تمام کمک ها را انجام خواهند داد و بقیه مدیران هم گفتند که به دنبال استیفای حقوق خود گام برخواهند داشت. همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد حق تبلیغات بیشتری دریافت خواهند کرد. برای هر بازی حدود 3 میلیارد و هفتصد و پنجاه هزار تومان خواهد بود که منوط به تسویه حساب فصل گذشته خواهد شد. اگر مدیران باشگاه ها در کنار هم باشند می توان کار بزرگی صورت داد.

رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره ممانعت از حضور فتاحی و همچنین نماینده باشگاه آلومینیوم اینطور توضیح داد: ما در نامه ای که ارسال کرده بودیم اعلام شده بود که فقط مدیران عامل باشگاه ها. آقایان ساکت و کهندل از اصفهان و کرمان آمده بودند. حضور آقای آجورلو هم خوب شد. آقای ساکت گفته بودند که گرفتار قرارداد بازیکنان هستم و مشکل برای حضور دارم و پیشنهاد میزبانی از این جلسه در اصفهان را دادند که در نهایت اعلام کردیم باید در این محل جلسه برگزار شود. آقای ساکت پیشنهادات سازنده ای دادند. ما به نتایج خوب و درخشانی رسیدیم. تنشی هم وجود ندارد و یک هدف مشترکی داریم برای آن گام برخواهیم داشت.

درودگر درباره اینکه آیا موفق به دریافت حق پخش تلویزیونی خواهند شد یا خیر گفت: بستگی به روش، اتحاد و برنامه باشگاه ها دارد.

وی درباره کیفیت پایین پخش تلویزیونی بازی ها و اعتراضاتی که در اینباره وجود دارد گفت: پخش بازی ها بر عهده صدا و سیما است و رفته رفته با فول اچ دی شدن آنها رضایت خوبی را به همراه داشته است. باشگاه ها هم باید البته تلویزیون اینترنتی داشته باشند و قطعا جلساتی با آقای جبلی و دیگر مسوولان صدا و سیما خواهیم داشت. ما قطعا روبروی هم نیستیم و در کنار هم خواهیم توانست کارهای بزرگی انجام دهیم. ما هیچ درآمدی از صدا و سیما نداشته ایم. یک مصوبه ای است که وزارت ورزش باید تقسیم کند و به باشگاه ها بدهد. هیچ آیین نامه ای در این زمینه وجود ندارد و نیازمند وجود آیین نامه است.

درودگر درباره برکناری دراگان اسکوچیچ و همچنین بحث قراردادی با این مربی و ضرر بابت فسخ قراردادش گفت: با توجه به اینکه من ایشان را به ملوان آوردم و با شخصیت ایشان آشنا هستم و مشکلاتی که در تیم ملی وجود داشته را می دانم شاید اظهارنظر من درست نباشد. سوگیری های متفاوت و افراد زیادی در این زمینه نظرات مختلفی دارند. حتی یک مربی را که می خواستند بگیرند کمیسیونی که آن نفر می خواست بگیرد و بیاورد سه برابر قرارداد آقای اسکوچیچ بود. برای وی قطعا خیلی جذاب بود که در آستانه جام جهانی یک دفعه 500هزار دلار گیرش بیاید! اما اگر ما می خواهیم تغییراتی داشته باشیم باید ابتدا آلترناتیوی داشته باشیم و جایگزینی برای وی در نظر می گرفتیم و ببینیم آیا کسی می تواند کمک کند و از ایشان بهتر است بعد به دنبال فسخ باشیم اگرنه اینطور کار شایسته‌ای نیست.

رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره درآمدهای باشگاه ها در فصل گذشته گفت: ما مجموع درآمدهای فصل گذشته را گزارش دادیم. مجموع دریافتی باشگاه ها هم گزارش داده شد. بالای 190 و خرده ای میلیارد بود. در چهار سال گذشته ما 50 درصد کمیسیون داده بودیم و یک قرارداد هم 70درصد پول را نداده بود و یک قرارداد هم که دو ساله بود ما 27 درصد سود داده بودیم. یعنی به طور میانگین ما هر سال حدود 30 میلیارد پول داده بودیم. یک سال 25 میلیارد و یک سال هم 50 میلیارد داده بودیم اما در سال گذشته که ما 191 میلیارد قرارداد داشتیم کلا دو میلیارد و 300 کمیسیون داده بودیم. علیرغم اینکه کمیسیون را 15 درصد بدهیم اما ما کلا این رقم را دادیم و خساست به خرج دادیم تا عدد بهتری گیر باشگاه ها بیاید.

درودگر در واکنش به انتقاد درباره برگزاری بازی ها به صورت همزمان گفت: معمولا این اتفاق در پایان فصل می افتد. باید ببینید که چه موانعی بر سر راه کمیته برگزاری مسابقات قرار دارد. از طرف دیگری هم مشکل دیگر این است که یک برنامه مسابقات اعلام می شد کل دستگاه ها خود را با آن هماهنگ می کردند اما اکنون برعکس شده و باید با 20 دستگاه حداقل هماهنگی صورت گیرد. ما باید برنامه ریزی را به شکلی انجام دهیم که هم باشگاه های ما از آن راضی باشند و هم مخاطبان فوتبال از آن راضی شوند.

وی در پایان درباره برگزاری مراسم برترین های فصل گذشته گفت: قطعا به دنبال برگزاری آن خواهیم بود البته اگر کرونا تشدید نشود. آقای بهاروند زحمات زیادی برای ما کشیدند و امیدوارم تشریف بیاورند. برکنار شده اند اما غیرممکن در کشور ما وجود ندارد و شاید حالا دیدید هفته دیگر ایشان بود!

دیدگاه‌ها