کد خبر : 1833259 | 21 تیر 1401 ساعت 17:44 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش درودگر به جنجال جلسه تبلیغات محیطی

صادق درودگر جنجال به‌وجود آمده در جلسه تبلیغات محیطی را مربوط به بی اطلاعی استقلالی‌ها از قانون جلسه دانست.

واکنش درودگر به جنجال جلسه تبلیغات محیطی

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های صادق درودگر در پایان جلسه امروز در مورد تبلیغات محیطی در هتل آکادمی فوتبال با تعریف و تمجید از تعامل مدیران حاضر در جلسه شروع شد. پیش از شروع این جلسه اما اتفاقاتی رخ داد که خود جلسه را نیز تحت الشعاع قرار داد و باعث ایجاد تنشی نسبتا شدید میان آجورلو و درودگر شد. جالب اینجاست که عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اما در پایان جلسه هر گونه تنشی را تکذیب کرد.

مصطفی آجورلو  بعد از دریافت نامه سازمان لیگ برای حضور در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل، سریعا نامه‌ای را روز گذشته و قبل از برکناری حیدر بهاروند خطاب به رئیس پیشین سازمان لیگ می‌نویسد و سعید فتاحی را به‌عنوان نماینده باشگاه استقلال در امر تبلیغات محیطی برای حضور در جلسه معرفی می‌کند. 
به همین‌منظور فتاحی امروز به هتل آکادمی فوتبال می‌رود و خواهان حضور در جلسه می‌شود اما مسئولان سازمان لیگ به‌واسطه حراست مجموعه از ورود فتاحی جلوگیری می‌کنند. دلیل سازمان لیگ برتر برای جلوگیری از ورود فتاحی نیز این بوده که جلسه هم‌اندیشی فقط با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها است. از این رو فتاحی نیز سریعا مدیرعامل استقلال را در جریان ماجرا قرار می‌دهد و آجورلو خودش را به آکادمی می‌رساند و در جلسه حاضر شده و حسابی از خجالت میزبان در می‌آید!

1726850

صادق درودگر در بخشی از صحبت‌های خود در پایان جلسه امروز در مورد اتفاقی که رخ داد و طی آن از ورود فتاحی ممانعت به عمل آمد گفت: "به‌طور کلی در نامه ارسالی به باشگاه‌ها نوشته بودیم شخص مدیرعامل. خوشبختانه آقای آجورلو آمدند و مشکلی نبود."
او اشاره‌ای به دلخوری و انتقاد آبی‌ها در طول جلسه نکرد و با اشاره به دیگر باشگاه‌هایی که همکاری کردند ادامه داد: "آقای ساکت از اصفهان تشریف آوردند و آقای کهندل از کرمان آمده بودند. اتفاقا حضور آقای آجورلو خوب شد. با حضور ایشان کار را انجام دادیم. آقای ساکت گفتند به‌خاطر قراردادهای بازیکنان نمی‌توانم بیایم و حتی میزبان می‌شویم و شما اینجا بیایید. ولی گفتیم نه و بعد معاون خود را پیشنهاد کرد که گفتیم نه خودتان باید تشریف بیاورید که محبت کردند و آمدند. آقای گرشاسبی از اهواز آمده بودند و آقای آجورلو هم که تشریف آوردند و به نتایج درخشانی رسیدیم."

دیدگاه‌ها