کد خبر : 1833287 | 21 تیر 1401 ساعت 21:20 | 36K بازدید | 13 دیدگاه

کلوپ: از باخت متنفرم ولی از این بازی درس می‌گیریم

یورگن کلوپ، بعد از شکست 4-0 مقابل منچستریونایتد گفت لیورپولی‌ها از باخت متنفرند ولی این شکست برای او و تیمش درس‌های خوبی داشته است.

کلوپ: از باخت متنفرم ولی از این بازی درس می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 4-0 لیورپول مقابل منچستریونایتد، در دیدار تدارکاتی امروز دو تیم در تایلند، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، گفت با اینکه لیورپولی‌ها همیشه از باخت متنفرند ولی این بازی تدارکاتی برای او و تیمش مزایایی داشته و درس‌های این شکست در آینده به کار قرمزهای آنفیلد خواهد آمد.

1726897

دو تیم لیورپول و منچستر، ساعاتی پیش در پایتخت تایلند، در استادیوم راجامانگالا، به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم که برایشان حکم یک بازی تدارکاتی را داشت تحت عنوان جام بانکوک سنتری برگزار شد. یونایتد در این بازی موفق شد لیورپول را 4-0 شکست بدهد تا اولین گام کلوپ و بازیکنانش در دوران پیش‌فصل با شکستی سنگین مقابل یک حریف سنتی همراه شود.

1726896

کلوپ در پایان بازی در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:" این بازی برای ما زودهنگام بود. حتما شما هم موافقید که در جریان بازی نکات مثبت زیادی داشتیم اما در لحظات حساس نتوانستیم قدرت تمام‌کنندگی نشان بدهیم و موقعیت‌ها را از دست دادیم. ولی یونایتد در لحظات حساس خوب کار کرد و همه را به گل تبدیل کرد. با اینکه من از باخت متنفرم ولی الان همه بازیکنان ما 30 دقیقه تجربه بازی دارند، کسانی که بعضی از آنها سومین روز تمرین‌شان با ما را تازه شروع کرده‌اند. کار ما تازه شروع شده.

ما می‌توانستیم در دقایق پایانی حتی کار را به تساوی بکشیم. ولی می‌دانم که در فوتبال فقط نتیجه مهم است. ما باید برای یک فصل طولانی آماده بشویم. فرصتی نداشتیم که برای این بازی آماده بشویم و بنابراین مجبور شدیم اینقدر تعویض کنیم و عملا سه تیم را به میدان بفرستیم. سه تیم که هر کدام 30 دقیقه بازی کردند.

اینکه در قدم بعدی باید به سنگاپور برویم کارمان را خیلی سخت می‌کند. البته فکر کنم پرواز ما فقط دو ساعت و نیم طول می‌کشد و بنابراین‌‌، کار کمی راحت‌تر می‌شود. ما روز شنبه هفته آینده هم به خانه برمی‌گردیم که این خوشحال‌کننده است. به جز نتیجه این بازی، تا اینجا از شروع روند آماده‌سازی راضی هستم".

دیدگاه‌ها