کد خبر : 1833463 | 22 تیر 1401 ساعت 20:40 | 22.9K بازدید | 20 دیدگاه

شوک به یونایتد؛ دی‌یونگ نمی‌خواهد از بارسا جدا شود

بدترین خبر برای یونایتد امروز از شهر بارسلون مخابره شد چرا که ایجنت فرانکی دی‌یونگ به مدیران بارسا اطلاع داد او قصد ترک باشگاه را ندارد و با کاهش دستمزدش هم موافقت نخواهد کرد.

شوک به یونایتد؛ دی‌یونگ نمی‌خواهد از بارسا جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، خبری که امروز از شهر بارسلون به گوش مدیران منچستریونایتد رسید بدون شک بدترین خبری است که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی دریافت کرده است.

بعد از هفته‌ها تلاش برای جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسا، مدیران یونایتد مطلع شدند که مدیر برنامه‌های ستاره هلندی به باشگاه بارسلونا اطلاع داده او نه تیمش را ترک می‌کند و نه حاضر است با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

1722029

این در حالی است که یونایتد پیش از این گمان می‌کرد مذاکراتش با بارسا در نهایت به نتیجه رسیده و به زودی دی‌یونگ را با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی اولدترافورد خواهد کرد.

اما هافبک هلندی در آخرین لحظه همه آرزوهای یونایتد را نقش بر آب کرده و اعلام کرد نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. این خبر توسط فابریزیو رومانو هم تایید شد. او اعلام کرد که دی‌یونگ قصدی برای ترک بارسا در تابستان امسال ندارد.

بر اساس این گزارش، دو ایجنت دی‌یونگ، علی دورسون و حسن چتین‌کایا، تصمیم او را امروز به اطلاع باشگاه بارسا رسانده‌اند.

1720669

علاوه بر موضع دی‌یونگ برای جدا نشدن از بارسلونا، او به این باشگاه اطلاع داده که حاضر نیست با کاهش دستمزدش موافقت کند. بارسا که با مشکلات مالی شدیدی روبرو است پیش از این به دی‌یونگ گفته بود اگر در نهایت راهی اولدترافورد نشود باید با تصمیم باشگاه برای کاهش دستمزد موافقت داشته باشد.

دیدگاه‌ها