کد خبر : 1833635 | 24 تیر 1401 ساعت 12:31 | 17.6K بازدید | 5 دیدگاه

نقش پررنگ بولی؛ سخنرانی مالک چلسی برای بازیکنان

به نظر می‌رسد که تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، نقش پررنگی در تمرینات پیش فصل این تیم دارد.

نقش پررنگ بولی؛ سخنرانی مالک چلسی برای بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان چلسی قرار است سه بازی دوستانه در تور پیش فصل آمریکا انجام دهند و پس از آن برای ادامه اردوی تمرینی به ایتالیا سفر کنند. 
بولی که در پایان ماه مِی مالکیت باشگاه چلسی را برعهده گرفت و به دوران حضور رومن آبراموویچ در این تیم پایان داد، هم بخش مهمی از این تور بوده و در کنار تیمش در آمریکا حضور داشته است. 
این تاجر آمریکایی، از نزدیک شاهد تمرینات تیمش بوده و زمانی که توماس توخل مشغول تمرین دادن بازیکنان بوده در کنار زمین روی نیمکت حضور داشته و همه چیز را از نزدیک دنبال کرده است. 

1727484
به نظر می‌رسد که این مالک جدید قصد دارد نقش مهم و پررنگی در این تیم ایفا کند و پیش از این نیز با برکناری مارینا گرانوفسکایا، مدیر ورزشی معروف این باشگاه، شخصا عهده‌دار این سمت شده بود تا از نزدیک بر روند جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نظارت کند. 
حالا تصاویری از تاد بولی در تمرین روز گذشته چلسی منتشر شده که نشان می‌دهد در حالی که بازیکنان چلسی روی چمن زمین تمرین نشسته‌اند، او در حال سخنرانی برای آنها است. 
عملکرد چلسی تا به این جای کار در پنجره نقل و انتقالات رضایت بخش بوده است. آنها موفق شدند چند روز قبل رحیم استرلینگ را نیز به استمفوردبریج منتقل کنند. با این حال توماس توخل به مدیران این باشگاه اعلام کرده که به صورت جدی خواهان جذب یک مدافع است.

دیدگاه‌ها