کد خبر : 1833822 | 25 تیر 1401 ساعت 17:48 | 20.3K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای اتلتیک

تضمین کتبی لیدز از بارسا؛ غرامت در صورت بدعهدی!

بارسلونا باید مراقب باشد که هیچکدام از اقساط پرداخت مبلغ انتقال رافینیا به لیدز با تاخیر مواجه نشود.

تضمین کتبی لیدز از بارسا؛ غرامت در صورت بدعهدی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه روز پیش رافینیا را از لیدزیونایتد به خدمت گرفت. برای این ستاره برزیلی 58 + 9 میلیون یورو به باشگاه انگلیسی پرداخت خواهد شد و قرارداد او تا 2027 اعتبار دارد. دیروز از رافینیا رسما رونمایی شد و او با بارسلونا راهی تور آمریکا خواهد شد. بارسا در پست بال راست حالا هم عثمان دمبله را دارد و هم رافینیا را تا رقابت در این منطقه به اوج خود برسد.

1727579

بارسلونا در حالی رافینیا را جذب کرد که او سخت مورد علاقه آرسنال و چلسی قرار داشت. حتی لیدز در مقطعی با چلسی به توافق نهایی هم رسید ولی اصرار خود بازیکن برای انتقال به بارسا همه چیز را منتفی کرد.

طبق ادعای نشریه انگلیسی اتلتیک، دکو، مدیر برنامه های رافینیا که زمانی بازیکن بارسلونا بود و ارتباط بسیار خوبی با خوان لاپورتا، رئیس بارسا دارد، برای این انتقال فداکاری بزرگی کرد و حاضر شد از کمیسیون 7 رقمی خود صرف‌نظر کند. این مبلغ احتمالا بعدها به وی پرداخت خواهد شد. همچنین اتلتیک نوشته است که لیدز از بارسا تعهد کتبی و تضمینی گرفته که در صورت عقب افتادن هر کدام از قسط ها، 10 میلیون یورو غرامت بگیرد. بارسا قرار است مبلغ انتقال رافینیا را در سه قسط به لیدز پرداخت کند.

دیدگاه‌ها