کد خبر : 1833825 | 25 تیر 1401 ساعت 16:22 | 18.2K بازدید | 14 دیدگاه

بایرن تایید کرد؛ با بارسلونا برای لواندوفسکی توافق کردیم

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ فاش کرد توافق برای انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا انجام شده است.

بایرن تایید کرد؛ با بارسلونا برای لواندوفسکی توافق کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ بعد از سپری کردن هشت سال درخشان در این باشگاه، تصمیم به جدایی گرفت و مقصد بعدی این بازیکن بارسلونا خواهد بود. اولیور کان که دو ماه پیش شایعات جدایی لواندوفسکی را تکذیب کرده بود، حالا خبر از توافق طرفین برای این انتقال داد و البته مدعی شد در صورت امکان، بایرن مونیخ برای خرید گزینه جانشین اقدام خواهد کرد.

1727721

اولیور کان گفت: "دو ماه پیش نه پیشنهادی برای رابرت لواندوفسکی و نه گزینه های دیگر داشتیم، اما از آن زمان اوضاع خیلی تغییر کرده است. حالا با باشگاه بارسلونا برای لواندوفسکی به توافق رسیده ایم. با این حال، تا کنون فقط به صورت شفاهی بوده و وضعیت قرارداد همچنان نامشخص است.

تلاش برای جذب جانشین رابرت لواندوفسکی؟؟ ما به طور مداوم بازار را زیر نظر داریم و اگر فرصتی پیش بیاید، تلاش خواهیم کرد. همانطور که دوره نقل و انتقالات فعلی نشان می دهد، بایرن مونبخ یک باشگاه بسیار جذاب برای بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا است. اما خط حمله ما همین حالا نیز فوق العاده است و یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم کارنامه درخشانی برای حفظ سبک هجومی ما در بالاترین سطح دارد. ما به خوبی می دانیم که رابرت چه بازیکنی بود، اما بازیکنان بزرگی در گذشته بایرن مونیخ را ترک کردند و بعد از آن دنیا از هم نپاشید."

دیدگاه‌ها