کد خبر : 1833877 | 25 تیر 1401 ساعت 23:11 | 55.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیروزی پورتو در حضور مهدی طارمی(عکس)

پورتو با حضور ستاره ایرانی‌اش، مهدی طارمی، امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و 2-1 پیروز شد.

پیروزی پورتو در حضور مهدی طارمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که این روزها در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل به سر می‌برد و خود را برای فصل آینده آماده می‌کند امروز در دیدار دوستانه به مصاف تیم پرتغالی ویتوریا گیمارش رفت.

پورتو در دیدار امروز همه بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت و شاگردان کنسیسائو با این هدف وارد زمین شدند تا حداکثر توان خود را در مقابل مربی‌شان به نمایش بگذارند. کنسیسائو پیش از شروع مسابقه از مهدی طارمی و یارانش خواست این بازی را جدی بگیرند چرا که او قصد دارد عملکرد آنها را در فضایی واقعی محک بزند.

1727814

دیدار دوستانه دو تیم به درخواست کادر فنی پورتو پشت درهای بسته برگزار شد و هیچ هواداری از نزدیک شاهد آن نبود. در پایان مسابقه باشگاه پورتو عکس‌هایی از این دیدار را از طریق وب‌سایت باشگاه منتشر کرد.

1727816

گل‌های پورتو در این بازی در دقیقه 34 توسط گونسالو بورژس و در دقیقه 86 توسط دنی لودر به ثمر رسید. مهدی طارمی که در این دیدار در میدان حضور داشت نتوانست گلزنی کند.

فهرست بازیکنان پورتو در این بازی: دیوگو کاستا، ژائو ماریو، پپه، مارکانو، زیدو، مارکو گروجیچ، ماتیوس اوریبه، گونسالو بورژس، طارمی، اوانیلسون، مارکسین، فابیو کاردوسو، وندل، استاکیو، برونو کاستا، گالنو، اوتاویوو، تونی مارتینز، رودریگو کونسیسائو، دنی لودر

1727818

 

دیدگاه‌ها