کد خبر : 1834008 | 26 تیر 1401 ساعت 21:20 | 23.4K بازدید | 9 دیدگاه

عشق بی‌نظیر کره به سون؛ تاتنهام تیم اول کره جنوبی

میزان عشق و علاقه مردم کره به سون هیونگ مین، ستاره کشورشان در باشگاه تاتنهام، مسئولین این باشگاه انگلیسی را شگفت‌زده کرده است.

عشق بی‌نظیر کره به سون؛ تاتنهام تیم اول کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، حضور این روزهای تاتنهام در کره جنوبی، در قالب تور آسیا در اردوی پیش‌فصل تابستانی، مسئولین این باشگاه را شگفت‌زده کرده است. شگفتی تاتنهامی‌ها از میزان عشق و علاقه مردم کره جنوبی به ستاره کشورشان، سون هیونگ مین است.

تاتنهام در روزهای اخیر در کره جنوبی دو بازی تدارکاتی انجام داد. اولین بازی شاهد حضور تاتنهام در مقابل تیم منتخب بازیکنان لیگ کره بودیم و دومین بازی، دیداری دوستانه بین تاتنهام و سویا.

1715823

دو بازی دوستانه تاتنهام در کره جنوبی، در دو استادیوم مختلف این کشور برگزار شد. در مجموع برای این دو بازی 108هزار بلیت فروخته شد. جالب اینکه در هر دو مورد، بلیت‌ها تنها در عرض چند دقیقه بعد از عرضه شدن در وب‌سایت فروش، توسط هواداران کره‌ای خریداری شد.

دیدار تاتنهام در مقابل تیم منتخب کی‌لیگ که روز چهارشنبه گذشته در کره برگزار شد به‌صورت اینترنتی پخش زنده شد. در این کشور چیزی نزدیک به دو میلیون نفر پول پرداخت کردند تا بتوانند این بازی را از طریق اینترنت تماشا کنند. به این‌ترتیب بازی تاتنهام و منتخب لیگ کره، به پربیننده‌ترین مسابقه ورزشی که از اینترنت به‌صورت زنده پخش می‌شد، تبدیل شد.

1716428
استقبال از سون در بدو ورود به کره جنوبی

یکی دیگر از نکات جالب‌توجه درباره تاتنهام این است که در شبکه اجتماعی تیک‌تاک، این باشگاه انگلیسی بعد از رئال مادرید، بیشترین دنبال‌کننده را دارد. این آمار به لطف هواداران کره‌ای تاتنهام به‌دست آمده است. هوادارانی که به‌خاطر حضور ستاره محبوب کشورشان، سون هیونگ مین، شیفته تاتنهام شده‌اند.

دیدگاه‌ها