کد خبر : 1834273 | 28 تیر 1401 ساعت 17:00 | 94.2K بازدید | 43 دیدگاه

مدیران پرسپولیس در انتظار پاسخ تلفنی مهاجم لژیونر

کریم انصاریفرد به پرسپولیس بله می‌گوید؟

پرسپولیس در جدیدترین تصمیم خود برای تقویت خط حمله به سراغ کریم انصاریفرد رفته‌ که البته تا این لحظه بی نتیجه مانده است.

کریم انصاریفرد به پرسپولیس بله می‌گوید؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پروسه جذب کاسیانو نیز نزدیک به بن بست است، باشگاه پرسپولیس طبق درخواست یحیی گل محمدی به دنبال مهاجمی است که بتواند نیاز خط حمله این تیم را برطرف کند.

در جدیدترین تصمیم، اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کریم انصاریفرد، زننده تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه است. مهاجم اردبیلی اسبق پرسپولیس که مدت‌هاست راهی فوتبال خارج از ایران شده است و باید دید در نهایت چه پاسخی به درخواست این باشگاه خواهد داد.

انصاریفرد که اکنون در تیم آاک یونان حضور دارد، گفته می‌شود برای فصل جدید موردتوجه این باشگاه قرار ندارد و پیراهن شماره 10 این باشگاه نیز در اختیار بازیکن دیگری قرار خواهد گرفت. موضوعی که باعث خواهد شد پایان همکاری مهاجم شماره 10 تیم ملی ایران را با آاک بتوان متصور بود. اتفاقی که باعث شده تا پرسپولیس نیز امید زیادی به این انتقال داشته باشد و پیگیر وضعیت او برای قبول پیشنهاد سرخ‌ها باشد.

تلاش باشگاه پرسپولیس برای این انتقال و مذاکره از روز گذشته استارت خورده است اما تا این لحظه کریم انصاریفرد پاسخی به تماس‌های تلفنی مدیران این باشگاه نداده است. در خصوص انصاریفرد گفته می‌شود که او تمایلی در شرایط کنونی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد و همچنان پیگیر ادامه حضور در فوتبال اروپا و تیم دیگری در یونان خواهد بود.

باید دید در نهایت انصاریفرد به تماس‌های مدیران این باشگاه پاسخ خواهد داد و در صورت پاسخگویی مذاکره مثبتی بین طرفین برای حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران و باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها