کد خبر : 1834524 | 30 تیر 1401 ساعت 09:00 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

در دیدارهای دوستانه بامداد؛

بایرن، سیتی و آرسنال پیروز شدند، چلسی باخت

بایرن مونیخ، آرسنال و منچسترسیتی در دیدارهای دوستانه خود پیروز شدند، اما چلسی در ضربات پنالتی شکست خورد.

بایرن، سیتی و آرسنال پیروز شدند، چلسی باخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم های بزرگ فوتبال جهان در فاصله حدود دو هفته مانده به آغاز فصل جدید، در اقصی نقاط جهان در حال برگزاری مسابقات دوستانه و البته سنجش شرایط بازیکنان خود برای شروعی درخشان در لیگ های کشور خود هستند.

بایرن مونیخ موفق شد در اولین دیدار دوستانه خود 2-6 دی سی یونایتد را مغلوب کند. سادیو مانه در دقیقه پنج موفق به گلزنی شد و مارسل سابتیز هفت دقیقه بعد برتری بایرن را دو برابر کرد. سرژ گنابری که اخیرا قراردادش را تمدید کرده در اواخر نیمه اول موفق به گلزنی شد و ماتیس دی لیخت، خرید جدید بایرن مونیخ در دقیقه 47 گل چهارم بایرن به ثمر رساند. زیرکزی در دقیقه 51 موفق به زدن گل پنجم شد و لیلند دقایقی بعد یکی از گل های خورده دی سی یونایتد را جبران کرد. دی پیرترو در دقیقه 82 نتیجه بازی را 2-5 کرد و توماس مولر در ثانیه های پایانی موفق به زدن گل ششم بایرن شد تا این پیروزی پرگل تکمیل شود.

1728894

اما منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز با نتیجه 1-2 از سد کلاب آمه ریکا گذشت. کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی در دقیقه 30 گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد، اما مارتین در دقیقه 43 کار را به تساوی کشاند. در ثانیه های پایانی نیمه اول دی بروین روی پاس ریاض محرز موفق به زدن گل دوم شد و در نهایت سیتی با همین نتیجه به برتری دست یافت.

1728893

اما آرسنال که در فصل تابستان خود را به خوبی تقویت کرده، 1-3 اورلاندو سیتی را شکست داد. تیم میکل آرتتا در دقیقه پنج توسط گابریل مارتینلی به گل رسید و در دقیقه 29 فران تورس موفق به زدن گل تساوی شد. توپچی ها در نیمه دوم دو بار توسط ادی انکتیا و نلسون به گل رسیدند و موفق شدند در این دیدار با نتیجه 1-3 به برتری دست یابند.

1728895

اما چلسی تنها بازنده بزرگ بامداد امروز لقب گرفت. این تیم با گل دقیقه 30 کریستین پولیسیچ از حریف خود پیش افتاد، اما در دقیقه 92 ریوس کار را به تساوی کشاند و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید. هر پنج پنالتی شارلوت تبدیل به گل شد و ضربات کای هاورتز، بن چیلول و رحیم نیز وارد دروازه شد، اما پنالتی گلگر از دست رفت و در نهایت چلسی در این دیدار شکست خورد. 

1728892

دیدگاه‌ها