کد خبر : 1834593 | 30 تیر 1401 ساعت 16:48 | 44.4K بازدید | 45 دیدگاه

ناگلزمان: بارسلونا اگر پاسخی دارد بدهد!

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در مورد مصاحبه جنجالی خود در مورد بارسلونا صحبت کرده است.

ناگلزمان: بارسلونا اگر پاسخی دارد بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته قبل به نظر می‌رسید شرایط مالی در باشگاه بارسلونا به‌شدت نامساعد است و این تیم فعالیت چندانی در بازار تابستانی امسال نخواهد داشت. اما این باشگاه به یک‌باره توفاتی در بازار نقل و انتقالات به پا کرده و علاوه‌بر بازیکنان آزادی مانند آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه، موفق به جذب رافینیا از لیدز و از همه مهم‌تر رابرت لواندوفسکی، گلزن افسانه‌ای بایرن مونیخ شد.

1728584

اما این ریخت و پاش‌های باشگاه بارسلونا اخیرا مورد اعتراض یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ قرار گرفت و او رفتار باشگاه اسپانیایی را عجیب توصیف کرد. علی‌رغم اعتراض اولیور کان و البته هواداران بارسلونا به مصاحبه یولیان ناگلزمان، این سرمربی آلمانی همچنان از موضع خود دفاع می‌کند.

یولیان ناگلزمان گفت: "من در مصاحبه خود واقعا نمی‌خواستم به باشگاه بارسلونا حمله کنم، اما این سوال در ذهنم بود و نمی‌دانستم چگونه باید پیش خودم پاسخ بدهم. البته که من از شرایط مالی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما طبق آنچه در ماه‌های اخیر در رسانه‌ها خوانده‌ام، آنها در هر پنجره نقل و انتقالاتی با سازمان لالیگا مشکل دارند. پس اگر خودشان بخواهند می‌توانند به این سوال من پاسخ دهند."

دیدگاه‌ها