کد خبر : 1834536 | 30 تیر 1401 ساعت 10:41 | 39.1K بازدید | 13 دیدگاه

محتاط‌تر حرف بزن؛

خود بایرن پاسخ انتقاد ناگلزمان از بارسلونا را داد!

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ پاسخ مصاحبه جنجالی و اخیر یولیان ناگلزمان را داده است.

خود بایرن پاسخ انتقاد ناگلزمان از بارسلونا را داد!

به گزارش "ورزش سه"، برخی اخبار حاکی از آن است که بدهی‌های باشگاه بارسلونا بیش از یک میلیارد یورو است، اما این باشگاه در فصل نقل و انتقالات عملکردی توفانی داشته و اخیرا رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و بزرگ بایرن مونیخ را نیز به‌خدمت گرفته است. یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ در روزهای اخیر به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد بارسلونا تنها باشگاهی در جهان است که پول ندارد، اما هر بازیکنی را که بخواهد جذب می‌کند و این اتفاقی عجیب و دیوانه کننده است. 

1728924

اما این اظهارنظر به مذاق هواداران بارسلونا خوش نیامد و آنها در شبکه‌های اجتماعی به سرمربی جوان بایرن مونیخ عکس العمل نشان دادند. حالا نیز اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه آلمانی در مقام پاسخگویی به ناگلزمان برآمده و مدعی شد در مواردی از این دست که اطلاعات کافی در اختیار نداریم، باید هنگام اظهارنظر محتاطانه عمل کنیم.

اولیور کان گفت: "هیچ‌یک از ما نمی‌توانیم اتفاقات داخل یک باشگاه را از راه دور قضاوت کنیم. قضاوت در این مورد برای من کمی دشوار است و قطعا خود آنها می‌دانند که دارند چه کار می‌کنند. من با خودم فرض می‌کنم که باشگاه بارسلونا مقدار زیادی بدهی انباشته دارد، اما تنها کسانی که از این آمار و ارقام به‌طور کامل خبر دارند، در خود این باشگاه مشغول هستند و هنگام برخورد با چنین موضوعاتی باید کمی محتاط حرف بزنید."

دیدگاه‌ها