کد خبر : 1834751 | 31 تیر 1401 ساعت 21:03 | 855 بازدید | 0 دیدگاه

گرگان میزبان مسابقات قهرمانی کریکت بانوان

نایب رئیس هیأت انجمن های ورزشی گلستان از برگزاری مسابقات قهرمانی کریکت بانوان به میزبانی گرگان خبر داد.

گرگان میزبان مسابقات قهرمانی کریکت بانوان

به گزارش ورزش سه مریم قوشجی عصر امروز جمعه ۳۱ تیر ماه در گفتگو با خبرنگاران، از میزبانی گرگان در مسابقات قهرمانی کریکت بانوان خبر داد و اظهار کرد: گرگان از ۲۷ تیرماه میزبان مسابقات قهرمانی کشور کریکت بانوان است، این دوره از مسابقات تا یکم تیر ماه جاری ادامه دارد و ۹ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی به نحوه اجرای مسابقات کریکت قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: ۹ تیم در قالب سه گروه سه تیمی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که کرمان، تهران و خراسان رضوی در گروه اول، اردبیل، فارس و البرز در گروه دوم و استان های سیستان و بلوچستان، گلستان و اصفهان در گروه سوم قرار گرفتند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت می کنند.

نایب رئیس هیأت انجمن های ورزشی گلستان با بیان اینکه در حال حاضر صعود گلستان به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات قطعی شد، یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور جوایز نقدی ندارد اما حق تیم قهرمان این دوره از مسابقات در انتخاب بازیکن ملی بیشتر از سایر تیم ها است.

قوشجی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این دوره از مسابقات یعنی در دوم مرداد ماه جاری به مدت ۱۰ روز میزبان اردوی تیم ملی نیز خواهیم بود تا بازیکنان با دستان پر در مسابقات آسیایی حاضر شوند.

 

دیدگاه‌ها