کد خبر : 1834795 | 01 مرداد 1401 ساعت 09:49 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

توخل: بارسا مدام به آسپیلیکوئتا فشار می‌آورد

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید تلاش بارسا برای جذب سزار آسپیلیکوئتا باعث شده که او از این باشگاه لیگ برتری ناراحت باشد.

توخل: بارسا مدام به آسپیلیکوئتا فشار می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها پیش گفته شده بود که مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط خرید آسپیلیکوئتا و انتقال او به نوکمپ هستند. 
آنها پیش از این آندریاس کریستنسن، دیگر بازیکن حاضر در خط دفاعی چلسی، را که مهلت قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود به خدمت گرفتند و حالا در تلاش هستند تا مدافع دیگری را از این تیم جذب کنند. 
توخل در گفتگو با خبرنگاران درباره آینده آسپیلیکوئنا اظهار داشت:« این سوال سختی است چون من مطمئن نیستم ما بتوانیم خواسته او را برآورده کنیم. این به نوعی چیزی است که ما خواهانش هستیم اما تلاش مداوم بارسا کمی برای من ناراحت کننده و عجیب است.»

1722822


این مربی آلمانی با مقایسه شرایط جذب کالیدو کولیبالی گفت:« من فقط این شرایط را با شرایط خودمان برای جذب کولیبالی که بازیکنی ملی‌پوش و تقریبا هم سن است مقایسه کردم. او هم بازیکن مهمی برای ناپولی بود اما ما هم ملی‌پوشی اسپانیایی را داریم که کاپیتان چلسی است. من شاید او را در همین سطح ببینم اما بارسلونا چنین نظری ندارد.»
سرمربی چلسی درباره علاقه شخصی این بازیکن به جدایی از چلسی اضافه کرد:«من به او گفتم که خواسته‌های شخصی را درک می‌کنم اما من مربی چلسی هستم و بهترین را برای تیمم می‌خواهم. او شاید از این موضوع خوشش نیاید اما درک می‌کنم. شرایط برای او سخت است چون بارسا به طور مداوم او را تحت فشار می‌گذارد. در اول سپتامبر وقتی همه چیز آرام شد، او می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند.»

دیدگاه‌ها