کد خبر : 1834833 | 01 مرداد 1401 ساعت 12:24 | 53.6K بازدید | 13 دیدگاه

دخیا: شکست 0-5 برای یونایتد قابل قبول نیست

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، معتقد است این تیم نباید فاجعه فصل گذشته را تکرار کند.

دخیا: شکست 0-5 برای یونایتد قابل قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، دخیا یکی از بازیکنان درخشان یونایتد در سال‌های اخیر بوده و حتی فصل گذشته هم توانست نمایش درخشانی را در این تیم بحران زده ارائه کند.
این بازیکن  31 ساله تنها یک سال با این باشگاه قرارداد دارد اما این قرارداد از بند تمدید یک ساله برخوردار است و او قصد دارد از این بند برای ادامه دوران حضورش در اولدرترافورد استفاده کند و پس از آن نیز در فکر امضای قرارداد جدید است. 
دخیا که در سال 2011 و با نظر مثبت سر الکس فرگوسن به این تیم اضافه شده بود، در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت:« من واقعا از این که تا زمانی که مدیران باشگاه بخواهند در این جا بمانم راضی و خوشحال هستم. واقعیت این است که هنوز با هیچکس درباره تمدید قرارداد صحبت نکردم اما می‌خواهم سال‌های بیشتری در این تیم باشم.»

1729017
این ملی‌پوش اسپانیایی با اشاره به احساس خوبی که از حضور در اولدترافورد دارد گفت:« من اینجا بسیار خوشحال هستم و همه چیز خوب است. بودن در این باشگاه باعث افتخار است و بهترین اتفاق زندگی من به حساب می‌آید. به همین دلیل دوست دارم بخشی از آینده این باشگاه باشم.»
او درباره عملکرد این تیم در فصل گذشته اضافه کرد:« فصل بسیار سخت و شرم‌آوری را سپری کردیم. بعضی از دیدارها فاجعه بودند. ما باید از فصل گذشته که نباید تکرار شود درس بگیریم. شکست 0-4 یا 0-5 قابل قبول نیست. ما باید سبک بهتری از فوتبال را ارائه دهیم و با مربی جدید در مسیر خوبی قرار داریم.»

دیدگاه‌ها