کد خبر : 1834972 | 02 مرداد 1401 ساعت 08:13 | 15.8K بازدید | 10 دیدگاه

برتری پرگل آرسنال برابر چلسی؛

این دربی لندن نبود؛ آتش‌بازی توپچی‌ها بود! (عکس)

آرسنال با ارائه نمایشی مقتدرانه موفق شد با چهار گل رقیب همشهری خود چلسی را شکست دهد.

این دربی لندن نبود؛ آتش‌بازی توپچی‌ها بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که فصل قبل در نهایت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماند، امروز در اورلاندو در ایالت متحده و در دیداری دوستانه به مصاف چلسی رفت و با ارائه نمایشی درخشان در طول 90 دقیقه، توانست با چهار گل از سد تیم توماس توخل عبور کند.

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 15 به گل اول دست یافت. روی ارسال زمینی و دقیق گرانیت ژاکا، گابریل ژسوس خرید جدید آرسنال در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق شد گل اول توپچی‌ها را به ثمر برساند. 

1729640
1729641

اما حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه اول به گل دوم نیز دست یافت. پاس گابریل مارتینلی در مرکز محوطه جریمه به مارتین اودگارد رسید و این ستاره نروژی با ضربه‌ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه توانست گل دوم را به ثمر برساند و در نهایت شاگردان میکل آرتتا با همین دو گل برتری راهی رختکن شدند.

شرایط در نیمه دوم نیز مانند 45 دقیقه نخست بود و باز هم آرسنال بازی را در اختیار داشت. گل سوم این تیم اما در دقیقه 66 و به شکل جالبی به ثمر رسید. دو بار ضربات محکم بازیکنان آرسنال توسط ادوارد مندی دفع شد، اما بار سوم و روی ریباند، بوکایو ساکا در مقابل دروازه صاحب موقعیت بسیار خوبی شد و بالاخره توانست دروازه‌بان چلسی را مغلوب کند. 

اما این پایان کار نبود و در لحظات پایانی آرسنال به گل چهارم رسید. روی ارسال سدریک سوارس از سمت راست، آلبرت سامبی لوکونگا با ضربه سر دقیق خود از گوشه محوطه، گل چهارم را نیز به ثمر رساند و در نهایت آرسنال برابر رقیب همشهری خود با این نتیجه پرگل به برتری دست یافت.

1729638
1729639

دیدگاه‌ها