کد خبر : 1835002 | 02 مرداد 1401 ساعت 10:38 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: نباید از پیروزی برابر چلسی هیجان‌زده شویم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که بازی برابر چلسی تنها دیداری دوستانه بوده و نباید زیاد به آن پرداخت.

آرتتا: نباید از پیروزی برابر چلسی هیجان‌زده شویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال صبح روز یکشنبه به وقت ایران به مصاف چلسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
درخشش توپچی‌ها در این بازی هواداران این تیم را به وجد آورد و به نظر می‌رسد که آنها در انتظار فصلی جذاب و تماشایی از بازیکنان تیم‌شان با شروع  لیگ برتر هستند. 
آرتتا پس از پایان بازی درباره این پیروزی گفت:« بله، بازی بسیار خوبی بود اما فقط یک بازی دوستانه بود. ما نکات مثبت بسیاری از این بازی دیدیم. سبک بازی ما، شدت تلاشی که بازیکنان از خودشان نشان دادند و این که سعی کردیم نشان دهیم که یک تیم کامل هستیم.»

1725254
او در عین حال از هواداران و بازیکنانش خواست که به این نتیجه مغرور نشوند:«نباید فراموش کنیم که این فقط یک بازی تدارکاتی بود. نباید زیاد هیجان‌زده شد. هنوز چیزهای بسیاری هست که باید در آنها بهتر باشیم و عملکرد بهتری ارائه دهیم. اما من فکر می‌کنم که پویایی خوبی داشتیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. حالا زمان بازگشت به لندن، تمرکز روی تیم و بهبود شرایط است.»
این مربی اسپانیایی درباره خط دفاعی تیمش اظهار داشت:« در حال حاضر تیرنی و تومیاسو آماده نیستند. ما گزینه‌های دیگری داریم اما فکر میکنم این که راه‌های متفاوتی را امتحان کردیم بسیار خوب بود، این که توانستیم روابطی را در دیدارهای بزرگ بین بازیکنان ایجاد کنیم. من از سبک بازی مدافعان تیمم بسیار راضی هستم.»
سرمربی آرسنال درباره تور پیش فصل تیمش اضافه کرد:« ما تور بسیار خوبی داشتیم. از همه به خاطر کمک به برگزاری این تور ممنون هستم. ما سعی کردیم لحظات خوبی داشته باشیم و تا جایی که می‌شود از همه امکانات استفاده کنیم. دو بازی بسیار خوب برگزار کردیم و امیدواریم که بار دیگر به اینجا برگردیم.»

دیدگاه‌ها