کد خبر : 1835026 | 02 مرداد 1401 ساعت 12:27 | 29.6K بازدید | 17 دیدگاه

فقط یک قول به هواداران می‌دهم؛

کلوپ: عملکرد سیتی در فصول اخیر دیوانه‌وار بوده!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، کورس قهرمانی در فصل بعد را دشوار توصیف کرده است.

کلوپ: عملکرد سیتی در فصول اخیر دیوانه‌وار بوده!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال‌های اخیر رقیب اصلی منچسترسیتی در راه فتح لیگ برتر بوده، اما به جز یک فصل، معمولا در آخرین گام کم آورده و قهرمانی را به رقیب واگذار کرده است. حالا یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای مدعی شد به هواداران لیورپول قول می‌دهد تا تیمش فصل بعد با همه انرژی برای کسب عناوین قهرمانی مبارزه کند.

یورگن کلوپ گفت: "منچسترسیتی فقط بازیکن جذب نکرده و آنها دو بازیکن را به آرسنال و یکی را نیز به چلسی داده‌اند. ما در شرایط مشابهی هستیم، همیشه نمی‌توان با یک تیم در مسابقات شرکت کرد و شما به خون تازه و بازیکنان تازه نفس نیاز دارید. سیتی در شرایطی مشابه ما قرار دارد و ما هم به روشی مشابه پیش رفتیم. در نهایت همه تیم‌های رقیب مانند ما بازیکنان فوق العاده‌ای در اختیار خواهند داشت و مسئله این است که چه کسی بیشترین استفاده را از نیروهای خود می‌کند. 

1715396

من نمی‌دانم در فصل بعد کورس قهرمانی چگونه پیش خواهد رفت، اما به نظر می‌رسد سیتی در پایان قهرمان خواهد شد. اگر ما دو فصل قبل به موفقیت نمی‌رسیدیم، فکر می‌کنم سیتی پنج یا 6 بار متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شد که رخ دادن چنین اتفاقی واقعا در این کشور دیوانه کننده است. همیشه هدف اصلی صعود به لیگ قهرمانان بوده و رسیدن در حال حاضر واقعاً به اندازه کافی دشوار است. می‌دانم که برای وقتی چهار یا پنج سال متوالی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌شوید، مردم دیگر مثل زمانی که برای اولین بار این موفقیت را کسب کردید دیگر شما را مورد ستایش قرار نمی‌دهند، اما هنوز هم رسیدن به این هدف وظیفه اصلی ماست.

من در فصل بعد نیز با تمام توان کار خواهم کرد و این چیزی است که می‌توانم در موردش قول بدهم. فصل سختی خواهد بود، هواداران ما این را می‌دانند و امیدوارم دوباره آماده باشند تا از این فصل هم لذت ببرند. ما فقط بازی به بازی پیش می‌رویم. ابتدا فصل را با سوپرجام شروع می‌کنیم و سپس لیگ برتر از راه می‌رسد. در یک مقطع زمانی جام اتحادیه در راه است و بعد لیگ قهرمانان اروپا شروع می‌شود؛ بنابراین بله، شرایط خیلی سخت خواهد بود و البته ما هم از این اوضاع لذت می‌بریم."

دیدگاه‌ها