کد خبر : 1835095 | 02 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 21.9K بازدید | 6 دیدگاه

جیدون سانچو:

یک فصل درخشان برای یونایتد در پیش است

جیدون سانچو، خرید بزرگ پارسال منچستریونایتد، می‌گوید فصل وحشتناک سال گذشته به پایان رسیده و او و یونایتد روزهای خوبی را در پیش خواهند داشت.

یک فصل درخشان برای یونایتد در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، وینگر ملی‌پوش انگلیسی، تابستان گذشته با قراردادی بزرگ راهی یونایتد شد ولی در فصلی که گذشت به هیچ‌وجه نتوانست در حد انتظارها ظاهر شود. او می‌گوید ناکامی شیاطین سرخ و شخص او به پایان رسیده و معتقد است در این فصل می‌تواند تاثیر مثبتی در عملکرد تیمش داشته باشد.

1729851

جیدون سانچو با قراردادی 85 میلیون یورویی به یونایتد پیوست و با اینکه یونایتدی‌ها منتظر بودند شاهد درخشش این وینگر تکنیکی باشند سانچو در فصلی که گذشت تنها 5 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.

سانچو تابستان امسال در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل یونایتد نمایش‌های قابل توجهی داشت و در چهار بازی دستگرمی موفق شد سه گل به ثمر برساند. او می‌گوید به دوران جدید یونایتد با هدایت اریک تن‌هاخ خوش‌بین است و اعتقاد دارد خودش هم سال خیلی خوبی در پیش خواهد داشت.

1729852

سانچو در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" امسال سال دوم حضور من در یونایتد است و دارم در تیم جا می‌افتم. من الان بازیکنان را خوب می‌شناسم و بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم. ما مربی جدیدی داریم که سبک بازی مورد علاقه‌اش هیجان‌انگیز است.

معتقدم حضور سرمربی جدید برای شخص من اتفاق مثبتی خواهد بود. تمرینات ما در دوران پیش‌فصل خیلی خوب پیش رفت و بچه‌ها حرف‌های او را به‌خوبی اجرا کردند. این را می‌توانید در چند بازی دستگرمی ما ببینید. ما نسبت به سال گذشته موقعیت‌های خیلی بیشتری خلق می‌کنیم، بیشتر صاحب توپ هستیم و معتقدیم این سبک بازی واقعا جذاب است".

دیدگاه‌ها