کد خبر : 1835108 | 02 مرداد 1401 ساعت 21:03 | 34.5K بازدید | 2 دیدگاه

توقف ژاپن و برد پرگل کره جنوبی در شرق آسیا

در بازی‌های شرق آسیا کره جنوبی از سد هنگ کنگ گذشت و ژاپن مقابل چین متوقف شد.

توقف ژاپن و برد پرگل کره جنوبی در شرق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که تیم‌های باشگاهی مشغول آماده‌سازی برای فصل جدید یا ادامه مسابقات هستند، مسابقات شرق آسیا به‌صورت چهارجانبه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

این تورنمنت بدون حضور لژیونرها برگزار می‌شود و تنها بازیکنان شاغل در لیگ‌های شرق آسیایی اجازه حضور در مسابقات را پیدا کرده‌اند تا هاجیمه موریاسو و پائولو بنتو نیز بدون ستاره‌های اصلی که قرار است در جام جهانی نقش آفرینی کنند، تیمشان را روانه میدان کنند.

در هفته اول ژاپن با 6 گل موفق شد هنگ کنگ را شکست دهد و کره‌جنوبی نیز با نتیجه 3-0 از سد چین گذشت تا مدعیان اصلی پرقدرت پای به مسابقات بگذارند اما همه منتظر نتایج امروز بودند تا به نوعی تکلیف رقابت‌ها روشن شود.

1729881

بازی نخست به میزبانی تویوتا استادیوم و بین تیم‌های کره جنوبی و هنگ کنگ برگزار شد و در روز درخشش کانگ سئونگ جین، ملی‌پوش تازه وارد، کره جنوبی با سه گل به پیروزی رسید. او حالا با دو بازی ملی و دو گل، شروعی فوق العاده در تیم ملی کشورش داشته است.

در بازی دوم که با قضاوت پریرا داور معروف سریلانکایی برگزار شد، جدال چین و ژاپن با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی ژاپن موقعیت‌های پرتعدادی داشت اما نتوانست به گل برسد.

1729882

با این نتایج کره جنوبیِ 6 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت و ژاپنِ 4 امتیازی در جایگاه دوم باقی ماند. همچنین چین و هنگ کنگ شانس حضور در رتبه اول و دوم را از دست دادند.

سه روز بعد تیم‌های ژاپن و کره جنوبی در دیدار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف صدرنشین روشن شود.

دیدگاه‌ها